Мовчиш?

Мовчиш?
Мовчи.
Карай мене мовчанням.
Вихлюпуй злість у простір самоти.
Я не відчув би прірви під ногами,
Якби не ти.

Якби не ти, я не відчув би й неба
Під крилами.
Не зміг би так зрости
У розумінні вічного й земного,
Якби не ти.

Розбите серце точить німота,
Зникають зорі днів, немов у кухлі
Вуглини почуттів.
Сумна
Одна
Перегортаєш сутінь.

Пробач мене.
Прости мені.
Мовчи!
Не треба слів просіяних,
Промитих.
В мовчання бездну корені пустив
Кришталь
Розбитий.

Але я вдячний Богові за те,
Що ти на світі є.
Зі мною.
З іншим…

Твоє імя солодке і святе
Займає нішу
У пантеоні вічних почуттів,
В сузірї Муз, що їх торкнувся геній.
Але невже окрилена любов
Мовчить
На сцені?

Мовчиш?
Мовчи.
Тримай безмежну паузу.
Але в мовчанні я
Помру
Не зразу.

То краще вже
Пускай, як кулі в скроню –
Від слів твоїх
Себе я не бороню.


Рецензии
Шекспірівські пристрасті із злою Музою:)
Цікавий вірш, бо не зовсім зрозуміло, хто в ньому мовчить:)

Ирина Мадрига   10.06.2011 22:36     Заявить о нарушении
Коли така ситуація, Ірино, то мовчать усі...

Василь Кузан   14.06.2011 09:35   Заявить о нарушении
А даремно. Треба щось казати. Бодай собі:)

Ирина Мадрига   15.06.2011 14:56   Заявить о нарушении
Можливо... собі...

Василь Кузан   24.06.2011 11:11   Заявить о нарушении