Помста пернатих

Вона просто в маршрутці подивилася на тебе, а в тебе вже таке відчуття, ніби ти пропустив "триочковий", і пропустив потім вже всіх вперед тебе- і займали за тобою, і говорили тобі, що за ними не треба займати-тому що каса- в якій тобі завжди "повз касу"-скоро закриють. Але спочатку візьмуть всіх тих, хто постарше, з поваги, звичайно, потім жінок, навіть ті, які з "яйцями" і «качають» права, хитаючи грудних дітей на руці, щоб кричали сильніше і за"яскравіше"-щоб тебе розжалобити, вибити з тебе сльозу, і розтермосити "громадянина мовчальника"- всіх, потім дітей, потім мужиків, які здалися тобі такому брутальному-мужлацькому чоловiку -хлюпиками і женоподібними, потім всіх тих, у кого було реально тестостерону менше, ніж у тебе, а ті, хто нахабніше, і так влізли найпершими, відштовхнувши старих і дітей, і люди похилого віку і діти, і навіть жінки подумали саме про них, а не про тебе-ввічливого і поступливого до чортиків "ось справжні чоловіки- мужлацькі чоловiки". Коротше, ти йшов останнім у пішому похідному строю, і не намагався взяти разом з ними "у ногу".. ти мовчки їхав і сопів у своїх дві дірочки..
Поки торі і вігі сперечаються до хрипоти, і б’ються об заклад, щоб з'ясувати, хто ж з них на сьогодні прав, ти не втручаешся-(тихо їдеш-далі будеш)- раскудахталися-зовсім, з'ясовуючи, чиї права в цьому парламенті -сімург- все -таки справді пташині, і борються за право загальної декларації прав птиці або пернатих.
І тобі нервово вже, ти починаєш соватися по сидінню. Вже хочеться- щоб тепер вже напевно, раз і назавжди поквитатися -розрахуватися- розібратися з тими типами- типчиками і "типессами", які засмічують собою моє простір, твій прекрасний світ, в якому ти звик прибирати за собою, не лаятися матом, не бігати по маршрутці, їсти насіння цілком, не розмовляти на передньому сидінні, перепитуючи у водія, скільки у нього було життя жінок, і порівнюючи зі своїм "послужним списком" подумки множачи на три, мешкати як неприкаяний, і відчувати себе комфортно, -всі ці люди -сурогати-і бліді тіні людей-але за визначенням-типу люди (ах, ти мізантроп паршивий), навколо, які зухвало і горомко тріщать навколо всіх- все про себе, та про себе, до такої міри огидно і гидко, що просто стає нудно, не тому, що ти сором’язливий (слабкий на шлунок і маєш проблеми з травленням) і боязкий, а тому, що на тебе постійно ллються потоки зайвої і непотрібної інформації, а поставити фільтри і заслінки, бар'єри і склопакети ти не можеш ти ж у суспільстві, живеш, так, в якому-ніякому, а суспільстві, де люди живуть як тварини по праву сильного плюють на всіх з високою дзвіниці, думаючи тільки про себе, думаєш і у "цієї" болить голова, від того, що у решти від неї болить голова, від її потоку словес і говеной мови, цього мовного сміття речень, що всі втомилися від цієї тріскачки- балаболки і висадити її, або куди засадити їй, знайти б отвір, або виштовхнути або вивести в чисте поле, одягнути у всі чисте і розстріляти, лише б тільки спочатку замовкла..
Так і ти так само, переповнений терпіння-ти єдиний і гідний громадянин маршрутки кипиш як молоко, з пінкою, і трохи почервонівши, заговаріваешь так демостративно, щоб всі почули (так що мають вуха) на противагу тому, як вона перекидається словами зі своїм супутником- "куди вони спізнюються, або куди вони не доїдуть, хто дзвонив їм- чи то мама- чи то бабуся, до якого лікаря їй треба, і куди потрібно встигнути до четверга, і який кредит у якому розмірі треба заплатити банку, і хто на неї образився так- то косо глянув, і де її "обляпали" на перехресті, де і в яких місцях у неї що вспотiло, тому що жарко, і тому що так вона була одягнена сьогодні, а яка спідниця у неї в пранні і не висохла, і ти заговаріваешь, вже додавши гучності, щоб заглушити тараторку-цього людину "звук навколо"- "людину -surround"-яка захопила всю територію-поки ти мовчав і терпів. Ти починаєш так нарочито і підкреслено нiбито з діловим партнером:
- ви так говорите, що мене вже починаєте дратувати, я закінчую з вами говорити (важливо-голосом Едварда Радзинського- а не голосом "Антибіотика"-не переплутати!). Так, я їду на зустріч, я зайнятий. не відривайте мене, Христина, а то буду вас трохи принижувати перед усіма.. ви ж не хочете..знову під стіл.. Буду працювати з вами після того, як ви вирішите всі свої проблеми з переїздом, з держмитом. Мені це не потрібно зараз. Я вам кажу «до побачення2.
(Відразу інший номер і зовсім інша тирада -тільки тепер голосом кота Леопольда).
-Iрiада Василівна, ну що мені вас учити чоловікові мінет робити? Так, як ніби ви говорите "ООО"..Далі самі..
(Інший дзвінок і ти говориш ще голосом Саші Білого з "Бригади")
-так, даю тобі часу до ранку знайти стовбурові клітини. У мене в кімнаті не шукай.
(Потім голосом Джигурди..)
- І, Марина як вчора ми з тобою пробували так- гра на роздягання людей на вулиці- я ткну пальцем-а ти підбігаєш і зриває на людину одяг. Хуліганство? Та яке хуліганство-може я помилився-і подумав, що це моя одяг, а це людина її у мене вкрав-доведіть що це не мої "червоні під..рськi чобітки"
(Голосом Якубовича)
"убийте собаку, я що, сказав приспіть? Я вас там ща всіх усыплю! Що там за макака бубонить тобі на вухо. Ти, взагалі, зі мною говориш?-вона з'їла мій тапок, цього мало? Ви що моє слово, ні в що не ставите? Убийте собаку. Так, на очах у кішки-нехай бiльше не сцить у другій тапок, так буду в одному ходити, (у решти тапок без пари теж є фантомний біль). Не виконаєш мої вказівки- приїду і з тобою розберуся! І передайте "макаки", щоб у все чисте одяглася...
(І тут ще потрібно зобразити відчайдушно- ділового хлопця, який розметався в непоняткам, тому, що йому подзвонили на обидва мобільника відразу..) телефонують одним словом- а він приймає ще один як би "вхідний виклик")
Почекай, у мене інша лінія.
..так. Цукорок. Салютик тобі. І виполощеш ж..пу шампунем жожоба -моїм улюбленим. (всі в маршрутці повинні почути, що "жожоба" -твій улюблений шампунь. Ти же "людина -surround" )..Так.. ж..пу жо жо ба. Ні, ні, я не заїкаюся, просто в маршрутці трясе... до.. жо.. жо..пу жо.. жо ..ба..
((Тут ще мама дзвонить, як на зло.. Так і ти говориш своїй мамі)
-Мама, більше не давай Наді цей приворот- він на неї вже не діє- вона ходить по стелі і більше не хоче зі мною кохатися..


Рецензии