Я загорiвся, затремтiв

Я загорівся, затремтів,
В жагу  жахливу полетів.
Я впав на вістря висоти
Бо і мене бажала ти.
Я пломенів, я спопеляв,
Душею тіло поглинав,
Я дихав мов скажений пес,
Я богом був, що впав з небес.
Я розбивав на друзки світ,
Стелив тобі  зірок політ,
Я піднімав тебе на хрест,
Я був, мов промінь,
Був, мов прес...

Я заморився і зачах.
А в тебе чортики в очах...


Рецензии
Я загорелся, задрожал,
И жажду пыла испытал.
Упал на пику высоты.
В тот миг меня желала ты.
Я пламенел, испепелял,
Душою тело поглощал,
Дышал, как стоголовый пес,
Я богом был, что пал с небес.
Я разбивал в осколки свет,
Стелил тебе из звезд полет,
Я поднимал тебя на крест,
Светил, как луч,
Давил, как пресс...

Потом я выдохся, зачах.
Да чёртики в твоих очах...

Анна Дудка   24.06.2011 19:23     Заявить о нарушении
Гарно, Анно Михайлівно.
Я думаю, як би запропонувати із закінченням, бо чортики в очах - це щось більше, нііж просто зов. Але мені в голову нічого путнього не приходить. А, може, так?:
Потом я выдохся, зачах.
А у тебя
Бесенок прыгает в очах...

Василь Кузан   23.06.2011 09:16   Заявить о нарушении
А может, так? Уж очень не люблю я этих,с рогами.

Анна Дудка   23.06.2011 11:56   Заявить о нарушении
Якщо написати "бесенок" - то він маленький, хороший, ще нікому біди не зробив. І роги у нього ще не виросли.

Василь Кузан   24.06.2011 11:10   Заявить о нарушении
Так мені вже зовсім-зовсім подобається.

Василь Кузан   01.07.2011 12:19   Заявить о нарушении