***

Скiльки рокiв минуло,
Як побачила тебе -
Карий погляд твiй серце обпiк.
Тiльки ти - моє сонце,
Тiльки я - твоє небо,
Наше кохання навiк.

Як нам сяяли зорi,
Усмiхалися квiти,
Свiт чарiвний стелився до нiг...
Та розбилися разом
Нашi добрi надiї, -
Чорний шлях помiж нами пролiг.

Я iду твердим кроком,
Усмiхаюся людям -
Хай не знають, що в серцi пiтьма,
Що воно, неспокiйне,
Калатає у грудях,-
Де кохання, там смертi нема!

Я не здамся, не здамся,
Я чекатиму тебе,
Поки часу не спиниться лiк, -
Тiльки ти - моє сонце,
Тiльки я - твоє небо,
Наше кохання навiк!


Рецензии
Света, в жизни разные бывают ситуации, но всё преодолимо.
С уважением.

Анатолий Алейчик   13.07.2013 21:18     Заявить о нарушении
Все. Кроме... некоторых вещей. Спасибо за отзыв!

Света Чмут   13.07.2013 22:29   Заявить о нарушении
На это произведение написано 15 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.