Твоe серце

1.

Твоє серце схоже на мушлю.
Я прикладаю вухо до твоїх грудей
І слухаю...
Твоє серце схоже на жар-птицю,
Бо закохане у мене.
Твоє серце вміє любити і плакати
Віршами.
Твоє серце – річка глибокої печалі,
Коли страждає.
Твоє серце із  карбами зарубленими,
Але від цього не черствіє.
Твоє серце – справжній скарб –
В ньому живуть Ніжність, Доброта, Любов.
Твоє серце –  цілюще зілля –
Лікує і виліковує рани у моєму серці.
Твоє серце б’ється  заради мене.
Воно любить мене лебединою вірністю.
Твоє серце…

2.
У кожному звукові природи я відчуваю
Ритм твого серця.
Твоє серце усміхається до мене сонечком,
Цілує гарячим проміннячком моє обличчя,
Руки, коліна.
Твоє серце грайливим вітерцем ніжно пестить
Моє волосся, заглядає у декольте…
Твоє серце краплями дощу купає мене.
Твоє серце тулиться до моїх ніг і стегон
Високими травами і польовими квітами у лузі.
Воно напуває мене, спраглу,
Холодною криничною водою.
Твоє серце пеленає мене у лагідне, тепле
Повітря-обійми, зіткане з ниток Кохання.
Для мене сяє тільки одна Зоря –
Твоє серце!


Рецензии