Супердiвчина. Частина 1. Епiзод 9

Вона грала туфель, легко і безтурботно, стрибунка-бабка-брехуха і пустунка- і ніс туфлі стрибав на її шкарпетці-миску як поплавець, над поверхнею річковий гладі- вона обережно жонглювала їм, підкидала- так обережно як крихкою і скляною цінною річчю-лише трохи трохи відпускаючи від себе, щоб бути обережною і не випустити з рук, і не розбити ущент-тому що ще немає такого страхового продукту- як страхування від корявих рук--які ростуть-не звідти-звідки треба-є страхування від цунамі, пожежіі, зсуву-але від корявих рук страхування немає. Немає "захисту від дурня" в покинутих нею предметах-в перекинутих нею келихах-в зім'ятих нею серветках. Це все-складова дорогоцінного для мене перебування її в моєму світі. Вона-зафіксована на матеріальних носіях-вона залишає слід-такими розкиданими предметами-глибокими зморшками на моєму обличчі-словами які б'ють мою голову відскочившими м'ячами від гри в сквош. Сквош моїм серцем. Квіддіч моїм серцем-лови його Гаррі, або ти рудий-як тебе там. Не прогавь його-моє серце- жовторотий-рудоволосий- але вже купив на гонорари англійський замок. Це лише я тут туплю- збираючи опади на серці від випитих мною жінок. Довгий відступ. Довгий ліричний відступ. Довгий відступ французів-замотаних у все підряд-замерзаючих по старій смоленській дорозі назад у бік Немана. Вона зауважила, що мій погляд цілком і повністю сфокусований на  її нозі, на її маніпуляціях, і невловимих витівках, прихованих для тих, кого вона не цікавить як "об'єкт"- хто ще не впився в неї поглядом-за комариному-як може впитися тільки самка комара-самка на "самку"-на її грі-як кошеня з клубочком- я- сконцентрований і стиснутий, і вона зупинилася, перевівши свій погляд саме на мене. Так і вийшло. Ми познайомилися.

Вона не знала мене раніше. Вона не бачила перш-так що можна було не загравати- "ми ніде не зустрічалися раніше?-може в загробному життя, може в моєму попередньому втіленні-може я в твоїй пам'яті живу архетипом героя-і ось він я і є писаний красень». Вона сказала, що не знає мене. Вона сказала, що не хоче мене знати. Вона сказала- як вистрілила. Вистрілила з зав'язаними очима і кляпом у роті-не цілячись-не роблячи поправки на вітер і край ростової фігури- і потрапила. Потрапила так -що не зачепила жодного життєво важливого органу, і не зачепивши ні однієї кістки. Але зіграла на поразку. А поразка була такою- що достатньо було випалити- bang bang-і був важливий сам факт пострілу-Ad hoc, як такий -а не вражаючий ефект кулі. І я падав, як підкошений. Я падав як колос, я лягав на землю, зрізаний під корінь, як гіпотенуза -але не на касабланку, як сформовані карти карткового будиночка стикаються- з поверхнею, плавно з'їхавши нижньою крайкою карти, і в цей момент здавалося, що іграшкові кулі вбивають іграшкових персонажів. І кулі нелюбові вбивають любов сильніше-ніж реальна зброя- реальну живу плоть. І найстрашніше цих куль-вражаючих почуття, приречені на безсмертя, приречені на повторення, на оспівування схилених і запалених людей-немає нічого страшнішого на світлі-кулі нелюбові -вражаючі  своїм кумулятивним ефектом, якi будуть молоти тебе зсередини, палити мене наскрізь, пекельним хробаком, що пожирають моє нутро, і спопеляючіми мікрохвилями вміст оболонки, вчиняє живу тканину і мої шкірні покриви.


Рецензии