Туга аб каханай

Am                C
На краю абветраннай зямлі,
     Dm            E7         Am
Дзе нябёсы сіні і высокі,
                C
Дзе ніколі людзі не былі –
Dm                E            Am
Там жыве адзіная далёка.
   Hm                G
Церам там блакітны за аблокі,
Em                F#               Hm
Там анёлы з белымі крыламі,
                D
Там мяне каханая далёка
    F#                Hm     D+1/ C6/Am І:
Сумнымі чакае венчарамі.

   Am
Заўтра я ці буду паміж вас? –
Мне пакуль што гэта не вядома:
Паасобку кожнага ў свой час
Нас аднойчы пазавуць дадому.
Я пакіну грэшную зямлю,
У вандроўе доўгае пушчуся.
Над палямі птушкай палячу,
Пушчамі радзімай Беларусі.

На краю абветраннай зямлі,
Дзе нябёсы сіні і высокі,
Дзе ніколі людзі не былі –
Там жыве адзіная далёка.
Да каханай на калені я
Прыпаду стамлёнаю душою:
Як, скажы, ты без мяне жыла?
Як нам добра , люббачка, з табою.


Рецензии