Життя до життя 1 глава початок

               
«Вже й кінець… От би потрапити у той світ і допомогти їм».
«Лісан, вимикай ноутбук і йди вечеряти!» -- гукала мати.
«Я Лісан Кьонфонд, мешкаю у двохповерховому будинку з батьками – мамою і татом. Я отаку, люблю все, що пов’язане з аніме. Мені 16 років, ми переїхали у Токіо 4 роки тому. Моє улюблене аніме -- «Trinity Blood», про нього знаю майже все, а улюблений герой – Авель.
                ***
«Тобі не набридло дивитися, те аніме?» -- запитував тато.
«Ні, я ж дивлюся не одне й теж саме, -- відповідала я. – Дякую за вечерю».
«Лісан, сьогодні ти залишишся сама, ми з батьком йдемо на роботу з ночівлею» -- попереджувала мати.
«Зачини після нас двері і лягай не пізно спати», -- повчала мама.
«Добре», -- відповіла Лісан.
Лісан все позачиняла і лягла у ліжко. Вона лежала з відкритими очима й дивилася у безмежність зірок зображених на стелі й розмірковувала:
«От би відправитися у той світ, де живуть мої улюблені герої, і відчути як це жити без буденного життя».
Дівчина пішла на подвір'я, повільно присіла на лавці і відчувала морозне повітря, яке містично пробиралося у кожну частинку тіла.
«Насправді, нічне небо гарніше ніж денне, як говорила моя подруга, яка сильно полюбляє захоплююче сяйво місяця», -- згадувала Кьонфонд.




Примітка: Trinity Blood -- аніме-серіал у жанрі постапокаліптика, випущений в 2005 році студією Gonzo. Серіал представляє собою адаптацію однойменної серії повістей, що належать перу Йошіда Сунао, і однойменної манги, мальованої Кудзо Кия і на сьогоднішній день нараховує десять томів.
          Аніме -- Японська анімація.
          Фанфік -- літературний твір, заснований на якомусь оригінальному творі. Використовуючи ідеї ,сюжети і персонажів із орігінального твору. Фанфік може являти собою продовження, передісторію, пародію і так далі.


Рецензии