Келих суму - пiсня-

* Звертайтеся.

Чи між нас кохання було,
чи здавалося мені...
Досі серце не забуло
про минулі кращі дні.
В час той ніби мав я крила,
в барвних радощах я жив.
Світ мені тугА закрила -
так без тебе затужив...

Приспів:
Дощів осатанілих
лютує водограй.
Заграй мені, роялю,
минувшину заграй.
І форте і піано
заграй мені, молю.
Жалкую, пам'ятаю,
сумую - бо люблю!..
(можна і 2 рази)

На друзки криштальну душу
ти розбила. Не засну.
Келих суму пити мушу -
не до літа, не до сну...
Пелюстки криштальні впали.
Ледом трощить їх зима.
Вже й сліди твої пропали,
і луни пісень нема.

Приспів.

Плаче вітер, гірко плаче.
Вовком був би - сам би вив.
Все найкраще, все юначе
тлумний морок подавив.
Чи між нас було кохання,
чи примарилось мені...
Щемний спогад - не востаннє -
нагадав про кращі дні.

Приспів.

Липень 2011


Рецензии