Бажання тебе...

Я бачу дивний світ в твоїх очах,
Там, де народжуються твої теплі думки,
Де срібло світиться в твоїх сльозах,
Малюючи на віях візерунки.
І стукіт серця мене тягне вниз,
Потік енергій падає додолу,
Коли лиш бачу блідність твоїх рис,
Коли цілуєш поглядом вологим.
Торкаюсь вуст твоїх, вони - мов пелюстки,
Так ніжно обтинають моє тіло...
Коли б не жити нам на цій землі,
Ми б вільними у небосхил злетіли!
І цілувати тебе кожну мить:
І білу шкіру, посмішку і вії;
Поринути у море відчуттів,
Захлинутися на найвищій хвилі!
Сяяти блискавкою у пітьмі,
Сміятись - разом з диким вітром,
Дощу віддати сльози всі сумні,
Або ж упасти...
             Та лише з тобою...
Лише б з тобою падати униз..!
Нехай це боляче - я не відчую...
Тоді вогонь, що обпікає скрізь -
Твої долоні, які я цілую...
Тоді лише засну в твоїх руках,
Зігрівшись від гарячого дихання;
Я більше не прокинусь, та у снах
Я буду бачити моє кохання...
Я хочу гратися твоїм волоссям,
Вдихати твій солодкий аромат...
Але ти на землі...
                Я ж - уві снах...


Рецензии