Кохання Мо в тиш

Мені здалось, що я відчула майбуття,
Та мої сни мені нагадують про дійсність.
Мене щоранку це лякає відчуття,
Вночі воно ховає свою міцність.
Я не сумую.. Тільки знов мовчу.
Зігріє щастя назавжди холодну кров.
Від нього подумки розквітну і кричу,
До нього серцем відкривається любов.

Моїм бажанням підкорилася душа,
І прокидається, і засинає, з ними,
У долі не питає дозволу вона -
Дві половинки з'єднує в єдине.
Зупиниться мій погляд уночі,
І на хвилину увійду в чиєсь життя,
Можливо, в казці я зіграю ролі всі,
У щасті ж мої справжні почуття.

Мені здалось, що в серці плачц я,
Від забуття мої сп'яніли очі,
Цілує мої руки мить життя,
І щастя обіймає серед ночі.
Душа моя блукає у пітьмі,
Дощем пробуджено в ній полум'я любові.
Самотність поглинає всі сліди -
Здається, час відведений для долі.

Зупиниться мій погляд у ночі,
І на хвилинку увійду в чиєсь життя.
Можливо, в казці я зіграю ролі всі,
Та лиш для щастя мої справжні почуття.


Рецензии