Серце ранку

Не розуміла прагнень я своїх,
Твоїх, опалена коханням, почуттів.
Розвіяв мої сумніви душі -
Ти запросив мене на танець уночі.
Осяяв вітер єднання сердець,
Пішло кохання с дощем під вінець.
Зігріла таємничу нашу - ніч,
У щасті не відчутно наших сліз.

Лише самотньо прокидатись на світанку,
Без Тебе помирає серце ранку.
Любові полум'я палає наше досі,
Лише без танців охололи ночі.

Я відчуваю Твое серце у собі,
Ним зігріваються клітинки мої всі.
Ловлю повітря і наказую: кричи -
не вмію жити без коханої душі.

Лише самотньо прокидатись на світанку,
Без Тебе помирає серце ранку.
Любові полум'я палає в мені досі,
Лише без танців охололи мої очі!


Рецензии
Мелодично...чисто.)
Душа отдыхает...Добрэ, дякую...

Ольга Шельпякова   25.11.2012 11:29     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.