Тебе

Чому почуття не можуть бути
чистими , як кришталь - без
фальшу, без сумніву? Можливо,
ти - лише одна з моїх численних
помилок, що творять досвід...
Так, мабуть... Я не хочу зараз
писати якісь розумні думки на
тему ''що таке кохання'', я
просто хочу висловити тобі
свою вдячність . Вдячність за те,
що навчив кохати, хоч і не
назавжди. Але ж навіть одна
мить цього прекрасного почуття
варта того , щоб жити. Ти - моя
звичка. І тепер мені потрібно від
неї відмовитись. Я більше не
буду заходити на твою сторінку
Vkоntаktе , більше ніколи не
наберу твій номер. Клянусь. Я
навіть не буду повертатись
думками у минуле - хай воно
залишиться щасливим. Ці кілька
рядків я присвячую тобі. Це
останні думки про тебе. Більше
жодна сльоза не вильється з
моїх очей , не збіжить по моїх
щоках, не впаде у мої долоні.
Більше нічого: ні щастя, ні
сумніву, ні фальшу... (с)
17.05.2011


Рецензии