Солоне озеро Солотвина

Солоне озеро Солотвина роз’їдає мої очі
І вони стікають великими краплями
На лікарняне ліжко.

Солоне простирадло прилипає до мого тіла
І я здираю його із себе
Разом із шкірою
Минулого життя.

Свідомість солоною свічкою
Скрапує в озеро,
Щоб роз’їдати очі іншим
Чи лікувати їх
Від відсутності любові
До життя.

Життя без тебе стає іншим.

Воно, мов пес,
Злизує сіль з моїх губ,
Із очей, щік, пальців…

Але душа, все одно,
Лишається солоною.

Може,
Це тільки тому,
Що в Солотвині все
Солоне?...


Рецензии
може бути, що в Солотвині все солоне!)
без солі людина не знала б, що таке солодко і солодке.))
сіль, як і цукор - в міру! тоді буде гармонія, рівновага.

Марианна Марианна   14.08.2011 21:56     Заявить о нарушении
За гармонію!
Я теж так думаю.
Мені дуже приємно, що тобі сподобалось.

Василь Кузан   15.08.2011 10:25   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.