Я так хочу

Пересохлими  губами  літо
Цілує  мене  у  спину
І  на  місці  поцілунків
Виростають  крила.
Волелюбним  соколом
Піднімаюся  в  небо
Щоб  показати  тобі
Красу  світу  і  власну  силу.
Перетворююся  під  хмарами
На  білого  лебедя,
Щоб  ти,  задоволено,
Побачила  вірність 
У  моєму  серці.
Потім  стрімголов
Падаю  аж  до  самої  землі
І,  на  рівні  твого  вікна,
Стаю  голубом,
Щоб  воркотати  тобі
Про  свою  ніжність
І  розповідати
Про  таємниці  кохання.
Сідаю  на  підвіконня
І  стаю  синицею,
Щоб  ти  могла 
Зловити  мене  у  жменю
І  відчути  свою  владу
Над  моїм  життям.
А  коли  розтулиш  пальці
Я  випурхну  у  кватирку
І  перетворюся  на  бузька,
Бо  я  так  хочу
Зробити  тобі  подарунок
До  Дня  Матері.


Рецензии
Вау!
Я в захваті, який шикарний верлібр! І чому ти його ховав? Я ні в кого не читала таких прекрасних віршів! У твоєму серці стільки любові!!! Хіба ще є такі чоловікиу наш час?! Мабуть, таки є!

Марианна Марианна   15.08.2011 14:14     Заявить о нарушении