Зачинений космос укр

Любов сліпа. Це факт для більшості роззяв
І один із них я сам, іду в центральний парк.
У літньому кафе ти проводиш вільний час
Чекаючи на мене та легкий десерт.
І мені тепер не перестати тебе шукати
Ти для мене немов перлина у морі піску.
Серед моєї метушні твоє обличчя знову з'явилося
Справжній шедевр на фоні мазанини
Іздалеку та ближче здається ніяк
Не дозволяє бути моя характеристика
Через дрібниці сварилися ми весь грудень
Та розбіжалися на радість усім заздрісникам.
І може мені час зробити зустрічні кроки
І може ти права, адже ми не чужаки.
І як би я не зміцнював холоднокровний тил
Боюся погляд твій розтопить мої льоди.
Це мій військовий фронт із деяких часів,
Коли найменший вітерець може стати штормом.
Уся спава у тому, що ти, або в тому, що я
Усе ще пам'ятаю тебе, а розум наполягає, що даремно.
Ти ніби планета із моїх зіркових воєн
Я весь час чиню опір твоєму магнітному полю.
Ти настільки небезпечна, близька на моїх радарах,
Що весь мій арсенал готовий до ударів.

Я ніби випав зі сну, побачив іншу весну
У небі добрий знак, якщо летить комета
Це згорає мій літак у твоїй атмосфері.

А плюс В дорівнює С у крутому піке
А це ти, В це я у глухому куті
Тоді наш контакт входить мабуть С
І мій зірковий корабель бере тебе на приціл
Сигнал тривоги верещить, отже у мене
Більше немає захисних систем
Мабудь наближається до кінця ця тяганина
Якщо погасли вогники на всіх складних пристроях
І тільки у твою сторону показує компас
Я повільно дрейфую через вікритий космос
Обираю твій полон серед інших планет
Адже чинити опір самому собі сенсу немає.

У парку стемніло та трохи жаль
Що неможна іще постояти поуявляти
Ти дивишься на годинник - напевно моя черга
І я роблю крок уперед.

Я ніби випав зі сну, побачив іншу весну
У небі добрий знак, якщо летить комета
Це згорає мій літак у твоїй атмосфері.

оригінальна пісня http://www.kasta.ru/channels/1-klipy/videos/135-zakrytyy-kosmos


Рецензии