Iнша хвиля укр

Хлопці купили студію разом
Та почали ***чити репчик, дійсно качовий.
Трошки удачі та якісного ганжу
І через півроку з'явився деякий матеріальчик
Викинули в мережу, цікаво, хто що скаже,
І невдовзі їх треки були на слуху у кожного.
У цій темі невтомима спрага
Пішли альбоми, виступи, продажі,
Без кліпів на каналах, лише сарафанне радіо,
Присутність їх музла в порталах дійсно радувала.
І братва у пошуках нового матеріалу
Перекопувала тони гігабайт лівого хламу.
Їм пропонували контракти, круту дистрибюцію,
Концерти від Пітера до Іркутська,
Але на всі ці пропозиції вони відповіли однозначно:
"У нас інша хвиля і вона нас прокачує".

Всім знаймо, якщо немає книжок у межах району,
Це фігово, це взагалі не спарва.
Тоді нам сниться зелена трава біля дому,
Щоб усе рівно, стопудово, без промахів та завжди.
Тема усім нашим: коли затихне музика - це неважливо,
Ну в поки що для всіх і для кожного
Система налагоджена і час покаже
Скільки іще ці зірвані башти будуть їбашити.
Завтра когось зівяжуть і кинуть у багажник
Відвезуть подалі і закопаюсь у холодному лісі,
А хтось знову піде до сусіда за ганжем,
Знайде бумажки і спасти ляже о девятій,
Хтось взагалі не зможе заснути...
Загалом це не суть...
Вася, натисну на паузу,
От лихо, що я несу...
Різниця між харакірі та тірамісу,
Які б дощі не лили,
Гойдає нас музон.

У нас інша хвиля і вона нас прокачує,
Усіх наших нехай супроводжує удача,
І якщо раптом буде інакше, не зветрайте.
Завдання - закінчити те, що розпочато, та іти далі.

Те, що вілітає у місто із цих студійних моніторів,
Після прослухування на повторі
Стає тим, за чим повторюють на телефонах
У вигляді самопальних рингтонів
У форматі мп3, на невиданих піратських альбомах.
Мені все одно у студії, чи удома,
У дорозі, мінус на ноуті чи швиденько текст в айфон,
Якщо хтось запливе на студію, йдучи поряд,
Швиденько замутимо спільну тему, а що нам...
На ніч залишаємо гаджети ввімкненими,
Зранку як нічого не бувало, прибивши чорного,
Прописуємо голос, доробляємо звучок.
- Ну що, брат, що скажеш, як прочитав?
- Нормальок...
Не заради бабла на рахунок,
А заради заліку у тих,
Хто цим так само захоплений.
По парних і непарних, так ось, брате...
Тут завжди є почитати що.
Давай підірвемо

Іще один тречок,
Наскільки успішно, дізнаємося потім,
Коли із тачок він прокачає район,
На цій ділянці здається обгоняти заборонено
Діліть по-братськи - комусь салам, комусь шалом.
Несемо відповідальність за якість і це небезпечно.
Якщо ці втрьох - Гуф, мікрофон і Баста,
І може хтось сторонній зніме кассу
Але ці дивні фрази всеж були сказані
Так, я інколи зависаю на Яузі
Але я завжди памятаю, як дійти до Кузні
Я не загублюсь, тут є кнопка "пауза"
Я присяду і дочекаюсь, коли мене відпустить
Я повернусь туди я знаю, я знаю це напевно
Навіть з закритими очима, навіть пізно вночі,
Навіть на дотик, тільки дайте мені побільше часу,
Я доведу вас прямо до Леніна, на Червону площу.

У нас інша хвиля і вона нас прокачує,
Усіх наших нехай супроводжує удача,
І якщо раптом буде інакше, не зветрайте.
Завдання - закінчити те, що розпочато, та іти далі.

У нас інша хвиля і вона нас прокачує,
Усіх наших нехай супроводжує удача,
І якщо раптом буде інакше, не зветрайте.
Завдання - закінчити те, що розпочато, та іти далі.

оригінальний трек http://www.youtube.com/watch?v=89Oi6v2rZFQ


Рецензии