Бо як я тэбэ побачу то й видразу ж я цього захочу!

Бо як я тэбЭ побАчу, то й видрАзу ж я <ЦЬОГО> захОчу!

У зэлЭному гаЮ
Нэ лягАй ты гОла на краю,
Бо як я на тэбЭ глЯну,
То й видрАзу ж звалЮсь в Яму,
Та й видрАзу ж я захОчу,
Та нэ трОхы, а досахОчу!
Бо я тэбЭ як побАчу,
То й видрАзу ж забажАю,
Та й багАто ж забажАю,
Та й видрАзу ж я захОчу,
Та й нэ замАло, а навАлом,
Та й зтягнУ з тЭбэ спиднЫцю,
Та й <до НЭЙИ> я залЫцюсь,
Та й залЫцюсь як у Яму,
Та й нэ вЫлизу я з Ямы,
Та й залЫшуся я в Ями,
ДОкы жИнка нэ заглЯнэ,
Та й нэ вЫтягнэ из Ямы,
Та й пиэдюлЭй дасть кОло Ямы -
Лыш за ТЭ, що лАзыв в Яму,
Та й тэбЭ <вЫтягнэ> дубЫной -
Лыш за ТЭ, що впустЫла собИ в <Яму>,
Та нэ прОсто в <Яму>,
А як вонА вважА -
В помЫйну <Яму>,
КудЫ ВСИ злывАють нЭчисть,
НэмОв в ТОЙ помЫйный глЭчик,
КудЫ ВСИ злывАють нЭчисть,
Або в ТОЙ ничнЫй гИрщик -
В ТУю <ночнУю вАзу>,
КУдЫ усИ сЭруть рАзом!

Оць ТАК-то, моЯ мЫла ЛюдмИла,
Що нэ лАзыш в жОпу бэз  мЫла! -
У зэлЭному гаЮ
Нэ лягАй ты на краю,
Бо як я на тэбЭ глЯну,
То й видрАзу ж -
ЧитАй про ЦЭ знОву -
З самого почАтку-почАла-начАла!
            ВИКрыл и ЛэДеЛи  18.09.2011


Рецензии