Запрошення до само...

Сьогодні приходив він
весь у позолоченій рясі
протягом дихав у вікна,
потім у двері

На порозі
залишив мені
месидж - лист,
кольору
засохлої крові...

Пише мені, що він -
зморений танцюрист,
ховається
від холодного грудня,
шукає мене у буднях,
бо я -
єдиний глядач
його божевільного твісту.

Знаю:
він і завтра постукає,
смалитиме відчаю люльку,
і буде чекати на мене...


У протягах
бездонних своїх кишень,
ховатиме, мабуть,
лезо,

Чорне гайвороння сидітиме
на його
простреленому капелюсі
і фільмуватиме
самогубство
останнього Листопаду осені
дорогою в  піст.

Щоразу
цей модерніст
вигадує собі іншу смерть.
І, може,
наступного разу,
коли він знову постукає в двері,
йому пощастить
зі мною...

2011


Рецензии
Марианна! Здесь ты символичная и необыкновенно проницательная.
Тебе удалось подобрать неповторимые образы.
Этот танцор-модернист - прекрасная находка в сокровищнице образов.
И не только он. А еще и лист цвета засохшей крови - месидж -
и прострелянный капюшон, и сумасшедший твист...
Много горькой красоты ты уместила в этом стихотворении.

Тереза Пушинская   23.10.2011 12:15     Заявить о нарушении