А я Мыкола Пэтровыч Лях-кум Алыны ЛЭвивны Дах!

   А я Мыкола Пэтровыч Лях-кум Алыны ЛЭвивны Дах!

   - А я - Мыкола - кум Алыны, та щэ й Лях,
   Хто мэнэ тронэ - будэ "швах", а можэ й "блях!"
   (Хоч ты - мужык, чи, можэ, баба,
   А, можэ, й навить - мужык-баба!),
   Бо я, хоч хворый, на выд - худющий я, та кволый, 
   Я дужэ сыльный, дужэ вмилый,
   А хто нэ вирыть - хай пэрэвирыть,
   Та нэ жалкуе пОтим,
   Що нэ вирыв, та й пэрэвирыв
   На голову свою дурну,
   Як ты - мужык, то пыска слАба,
   Колы ты - баба, то в тэбэ писька слАба,
   А колы мужык-баба,
   То в тэбэ й пыска слАба,
   Й писька слАба! А можэ й жопа слАба!
   Бо в мЭнэ вси собаки, нэмов ТИ кабаны,
   А кабаны - нэмов слонЫ!
   А хто нэ вирыть - хай пэрэвирыть,
   Та нэ жалкуе пОтим,
   Що нэ вирыв, та й пэрэвирыв
   На голову дурну свою..,
   Я нэ хвалюсь, та враз звалю,
   Того, хто ще зъобидыть
   Ганнусэньку мою - Гопак -
   Вона вжэ знае смак,
   Вона вжэ зна сылу мою
   (Мужычу й чоловичу, й воловычу) -
   ТомУ й мовчить, та дэ попало нэ стырчить...
   Так що сыдить - нэ рыпайтэся, вдома
   Та й будэ всэ гаразд миж нами-козакАмы та ляхАмы!

           Владимир Крыленко   10 апреля 2010


Рецензии