Про духовне

Я завжди відкрита до спілкування і проста... Я не вимагаю надзвичайного і сама не здійснюю надзвичайне...
Завжди боролася за справедливість, правду, чесність і доброту...І чим це мені обернулося?!
...Душевними стражданнями, внутрішньою депресією і агрессією  до оточуючих...
От, сидиш і думаєш: "Ах, я така велика людина, прагну чогось більшого і тягнуся до світлого...", а в кінці отримуєш лише опір суспільства і мораторій на твої особисті думки....
Сутність проявляється в бунтарстві, а мені вказують на смиренність...А якщо я не бажаю бути смиренною? А що, якщо все моє его бунтує проти цієї смиренності, що тоді? Тоді, що я сповнена дияволом?!
Я вірю, люблю і надіюсь...Але йду СВОЇМ шляхом...Шляхом, яким мене веде моя душа, і якщо він абсолютно не підлягає під устої суспільства, віри та духовності, тоді простіше вважати, що я диявол у плоті.
І хай буде так.
Тисячолітня історія відкриває нам митців, котрі здійснювали перевороти у суспільних устроях, котрі мислили абсолютно інакше і протилежно...Тож....Нехай буде так...І згодом усім нам воздаться...Комусь від Господа Бога, а комусь від диявола...Але це буде ОСОБИСТА заслуга...
Ні в якому разі мої думки не підуть за суспільними устроями, мені достатньо і того, що моє тіло йде за ними....Душа моя, ще з дитинства бунтувала проти цього...Нічого й не змінилося...Я є,і буде так як буде...Прагну до кращого і живу собою.
Ніколи не відмовлялася від Бога Нашого Спасителя...Але, пробачте, ваші звички аж ніяк не підлягають тому, що бачу я....


Рецензии
Не треба нікого слухати!
Треба бути собою, такою яка Ви э насправді!
Та хай Вам вдача прокладає шлях! До МРІЇ!

Максим Эпликов   03.11.2011 12:53     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.