осiння молитва

Квіти, що заплющують очі наніч,
Бо втомилися,

… Птахи, що летять навіть потемки,
Прорізаючи тілами задубілими
Дощові хмари осені,
Бо вже час,

Неприкаяні підлітки,
Що тусуються у підземці,
Хухають на серця і долоньки одне одного,
Бо так тепліше,

Молюся за вас усіх,
«Будь ласка, – прошу, – Господи,
Не покинь їх усіх – жодного,
Бо так страшно їм бути,
а не бути –
ще більше страшно».

А Він посміхається
і каже мені:
«Добре».


Рецензии
Дорогая Ганночка, как же я рада, что у меня есть возможность упиваться Вашими стихами.
Если бы все Авторы Прозы вдруг стали мне недоступны ( Боже сохрани), мне бы хватило Ваших Произведений, настолько лирично, глубоко, образно,с Душой Вы пишите...

Вы - мой поэт, единственный! Предпочитаю прозу, наверное, возрастное, а Вами просто наслаждаюсь...
Правда, есть еще изумительные стихи у моего Избранного Абракадабра, несколько даже на укр. языке.
Спасибо Вам и будьте счастливы!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Любовь Архипова   03.11.2011 17:29     Заявить о нарушении
Дякую, дякую, дякую!
З теплом,

Ганна Осадко   05.11.2011 14:02   Заявить о нарушении