Доброго ранку

Доброго ранку, Сонечко!
Доброго гарного дня.
Хай тобі буде сонячно,
Друзі, знайомі, рідня
Хай тобі нині всміхаються,
Хай тебе любить один,
Той, хто про тебе піклується
Кожну з неспинних годин,
Той, хто про тебе думає
Навіть тоді, коли спить,
Кажеш: він серця немає…

Та серце у мене болить.

Доброго ранку, Сонечко!
Спокою, миру, тепла.
Щоб народилася донечка
І щоб згоріло до тла
Те, що порушує спокій,
Те, що тривожить, ятрить…

Буду любити, допоки
Свічка моя не згорить.


02.12.11


Рецензии
Доброе утро, Солнышко!
Доброго, светлого дня.
Пусть тебе будет солнечно,
Рядом подруги, родня
Пусть тебе улыбаются,
А любит один за них,
Кто без тебя печалится
Каждый упущенный миг,
Кто о тебе вздыхает
Даже тогда, когда спит,
Скажешь: он горя не знает…

Сердце моё болит.

Доброе утро, Солнышко!
Мира, покоя, тепла.
Чтоб родила ты доченьку
И чтоб сгорело дотла
Всё, что хотя б слегка
Душу твою бередит.

Буду любить, пока
Свечка моя не сгорит.

Анна Дудка   03.12.2011 07:26     Заявить о нарушении
Доброго вечора, Анно Михайлівно.
Ви, як завжди, працюєте оперативно. Я не встиг опублікувати, а Ви вже і переклали!
Гарно. Але, здається, потрібно трішечки редагувати.
У шостому рядку збивається ритм. Може: А любит...
така ж ситуація і у 10 рядку. Там могло б підійти так:
Даже тогда, когда спит...
Як Ви думаєте?

Василь Кузан   02.12.2011 23:55   Заявить о нарушении
Доброе утро, Василь! Я исправила.

Анна Дудка   03.12.2011 07:27   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.