Cльози таракана

          Стёб для мого товариша Serhiya Kolyada та проекту "Жлоб - Жлобство - Жлобізм"          

             - Тату, а чому ти мені не купиш айфона, як у дітей у бурсі?
Каже мені моя маленька квітонька донька.
             -Ти шо ЖЛОБ?
    
             - Досі ми ще будемо їздити із села на своїх двох, з мішками на горбу?   
             - Робиш тут робиш, з ранку до ночі.
             - А сусід з другої, Василь, осісё вже, дивись, авто "СЛАВУТУ" узяли у кредiта на сім років.
            
             - Ти ж не спроможний мати джіпа з рогами як у СНІЖАНИ МУХАРСЬКОЇ.
             - Та й не спроможний за двадцять років жінку повести до кіна.
             - А водиш тіко до метра, де я эскалаторів боюся,
             - Та до Борщагівського ринку, ціни на картоплю дивитись.
            
             - А ще не так давно, ти ж мене любив,
             - На восьме березня подарунки дарив.
             - Пам`ятаеш?
             - Як же ж менi було приємно, коли ти приніс менi сто грамів цукерок КОРіВКА,
             - Але я чомусь тодi зразу подумала, шо у домі хтось вмер.
            
             - А отой новий пакет з кольоровим горобцем,
             - Ти ще казав шо тобі його із самої Франції привезли, шоб я на Дніпро з ним ходила.
             - Я його берегла,
             - Прала.
             - Носила тіко на свята.
             - А потім такий у Ашані на касі побачила. 
             - Бо ти ЖЛОБ, ЖЛОБ.
Каже мені моя люба дружина.

Кондуктор у тролейбусі, по дорозі на роботу, чи мужик чи баба, кричить гвалт:
             - Такі молоді,
             - Iнваліди,
             - Поробили собі корочки, 
             - Ніхто за проїзд платити не хоче.
             - Бо усі ЖЛОБИ ...

Шєф на роботі, той що полюбляє носити жилетки, у день получки, з лукавою посмішкою на своёму лиці, яка блещить у нього від щирої любові до нашого українського сала, мені каже:
             - Шо з грошима робити будеш?
             - Ти шо ЖЛОБ?

             - А коли мені таракану шо з ними, з ціми сльозами робити, якщо за них нiчого не можна купити?
             - Напевно я ЖЛОБ!?
               

      


Рецензии