день Соборностi

Скоро знову День Соборності України... Давай поговоримо із тобою про мою державу?
Але,думаю, спочатку краще познайомитися.
Я.
Я відрізняюсь від стереотипів,сформованих про українців. Не ношу вишиванки, не їм сала, не спілкуюсь в житті українською, не люблю Шевченка та не вболіваю за провідні футбольні команди моєї країни.
Я народилась не так давно, в українській родині ,на чудовій Полтавській землі. Змалку чула народну пісню,але чомусь говорила російською. Мене завжди цікавили національні традиції,але я кожного разу їх забувала. Я ніколи не любила історію України та історичні романи. Ніколи не розуміла приводу для святкування Дня Соборності України. Ніколи не підтримувала нашої влади і так само ніколи щиро не пишалась тим,що я –українка. Я завжди хотіла поїхати звідси.. і ніколи більше не повернутися.
Ти.
Ти думаєш,що всі українці говорять виключно рідною мовою, носять вишиванки, їдять борщ із салом, боготворять Кобзаря і божеволіють від ФК «Динамо-Київ» чи «Шахтар-Донецьк». Ти той, хто формує стереотипи.
Колись, трохи давніше,ніж я, ти народився в сім’ї емігрантів поза межами моєї країни.
Ти дуже рідко чуєш українську, але старанно намагаєшся її вивчити. Ти з самого малечку вивчаєш та бережеш традиції моєї нації, мого народу. Ти вже довго цікавишся історією мого краю і щиро радієш в День Соборності. Ти жалкуєш про те, що твої батьки задовго до того,як ти народився, виїхали з України. Як не дивно, ти не розумієш нас,українців, що залишають свою державу,і не знаходячи за кордоном щастя, не повертаються на Батьківщину.
Я.
Знаєш... я дивуюсь тому,що ти мені повірив. Так. Дійсно, я не говорю в житті наймилозвучнішою мовою світу, не захоплююся світовим генієм пера, не слідкую за спортивними подіями, не підтримую владу. Чому? Бо я справді люблю свою країну, свою державу. Єдну і єдину для мене в цілому світі. Може, колись я і поїду на навчання до якогось далекого і чужого європейського міста. Але ж я повернусь. На відміну від твоїх батьків,які так само поїхали на навчання. Я повернусь і прикладу усих зусиль аби моєю країною захоплювалися! А ти так і не знайдеш в собі сили повернутися на Україну. Бо ти – народжений в еміграції.


Рецензии