без присвяти

1.Налий в біле горнятко
чорної кави,
цукру додай та по-більше
брехні.
Спогади,змішані
із вершками
-все як ти любиш,
а може і ні.
і впивайся в пітьмі
свого егоїзму
під ковдрою з фальші
думок
а в цю мить гидку
урочисту
може совісті буде
дзвінок?

2.я хочу тебе дуже ніжно..вбити.
неспішно, легко, просто.
і посаджу у тебе на могилі квіти.
в душі, так знаєш, зараз дуже млосно!

я хочу тебе дуже ніжно вбити.
дозволь мені це,любий, прошу!
тебе і мертвим буду я любити.
от тільки ти не стій в сторонці...

я хочу тебе дуже ніжно вбити.
так легко повиламувати кості...
і посаджу у тебе на могилі квіти.
чому ж ти не заходиш в гості?

3.убий мене
- тебе прошу.
убий.
я буду вдячна.
убий-
тихесенько молю.
для тебе ж не найкраща.
убий.
натисни лиш курок.
...і 5 секунд до волі.
убий.
це не новий урок.
і знай.
я прагну болю.
убий-
тихенько я молю.
убий-
від серця прошу.
натисни,милий,
лиш курок.
..нарешті.
Здрастуй,Воле!


Рецензии