Колискова для Лiлi

 
Лю-лі, лю-лі, рідна Лілю,
Я тебе давно лелію,
А тебе немає ще
І росте у серці щем.

Лю-лі, лю-лі, Лілю рідна,
Ти душі моїй потрібна,
А тебе іще нема,
Ще попереду зима.

Лю-лі, рідна Лілю, лю-лі,
Я сплету вінок цибулі,
Буду плакати вночі,
Сльози витчу у дощі.

Спи, маленька, хоч співаю:
«На землі немає раю…»
Ось народишся – тоді
Усміхнеться Бог тобі.

Будеш ти щаслива, доню,
Будеш мати щедру долю,
Біля тебе буду я.
Ой, ріднесенька моя.

Лю-лі, лю-лі, ти під серцем,
Ну а я – перед люстерцем,
Ні, не плачу й не сміюсь,
А тихесенько молюсь:

Боже наш, нам щастя дай,
Ми не просимось у рай,
Хай лише родиться Ліля,
Хай любов її леліє.

Лю-лі, лю-лі, Лілю рідна,
Ти щаслива, бо потрібна.
Заспіваємо удвох:
Лю-лі, лю-лі, з нами Бог.

2011


Рецензии
Василь, такая нежная колыбельная, Вы готовитесь стать отцом?

Анна Дудка   14.12.2011 20:24     Заявить о нарушении
Я вдруге став дідусем...

Василь Кузан   15.12.2011 02:37   Заявить о нарушении
Поздравляю, Василь!!! Это такое нежное отношение к доченьке и внученьке!!! С ума сойти!

Анна Дудка   15.12.2011 06:50   Заявить о нарушении
І не тільки.

Василь Кузан   15.12.2011 11:54   Заявить о нарушении