мысли о моей жизни, правда на эстонском

Tead, ma tahaks palju asju oelda elu, kus ma elan. Ma olen nii onnelik, et see mida ma varem mottes, ja see on armastus.
Minu ema alati utleb, et ei ole armastust, ja mida ma tunnen, et Dima, lihtsalt kirg, mida ei tohiks lisada mingit tahtsust. Kui aus olla, siis ma ei tea, mis on oige ja mis vale. Ma ei saa taielikult moista mina, ma pean tema sarnast, utlen seda? Voibolla on see ainult ajutine manguasi, mis mulle meeldis vaga ja ma ei taha teda vybrayvat? Ma arvan, et ma teen nalja ise. Kuigi ma tunnen nii halb, ilma selleta ja vaadata teda soita kiiremini sekundit ... Ta on parim! Ma pole kunagi taidetud patsiendile mulle, ma olin liiga keevaliseks! Ja ta kannatab. Samuti, ma naen, et ta on oige, tema sona on vaga kallis, ja toepoolest, olen roomus, et ta on minuga. Ausalt, enne meie vaga lahedane tuttav, ma ei oleks kunagi moelnud oleks, et me temaga! Ta tundus nii kattesaamatu! Tema taielik vastand minu iseloomuga, kuid see on suureparane! Lihtsalt, sest ma ei igavleda) Toenaoliselt ikka armastan sind! Seda ei saa teisiti!
Oppimine minu vaene, ma raagin hinnanguid. Ma olin nii masendunud, mida me oppida mitte kooli, vaid elu, kuid see on vaid teoorias, praktikas tapselt vastupidine. Ma olen armas ja tark, ma ei ole piisavalt visadust ja aega, vabandan, et jargmisel paeval, nii vahe aega! Ma tahan jouda koike, ja jalutage ja moelda ja oppida ja koik-koik! Ja ei ole piisavalt aega ... Vabandust, kuid ma olen kindel, et see on voimalik uletada.
Minu taust ... mul on midagi habeneda. Tead, ma olen ainult viisteist, ja ma oleks tahtnud uuesti sundima muuta moningaid asju!
Aga arge pessimistlik! Ma tean, et teen rohkem haid asju ja koik saan! Kui ma selge peaga, ma ei saa midagi teha, sa lihtsalt peab proovima!
Voibolla see on edu voti.
07/12/11

плохой перевод. но суть ясна.
Вы знаете, я бы сказала много о жизни, которой я живу Я так рад, что то у меня было чувство, и это есть любовь.
Моя мать всегда говорит, что нет любви, и я чувствую, что Дима, просто страсть, вы не должны добавлять какое-то значение. Честно говоря, я не знаю, что правильно и что неправильно. Я не могу полностью понять себя, я люблю его, я говорю об этом? Может быть, это только временное, игрушку, которая мне очень нравится, и я не хочу, чтобы он был со мной? Я думаючто шучу я. Хотя я чувствую себя так плохобез него и дни с ним начинают идти быстрее, быстрее секунд ... Он лучший! Я никогда не встречала такого человека,что был слишком спокойным! И он страдает. Кроме того, я вижу, что это правда, его слово стоит очень дорого, да и вообще, я рада, что он со мной. Честно говоря, у нас на очень близком знакомстве, я бы никогда не подумал бы, что мы с ним делать! Он выглядел настолько вне досягаемости! Его полная противоположность моему характеру, но это большой шаг вперед! Просто потому, что я не надоем), вероятно, все еще люблю тебя! Она не может быть иначе!
Узнав о моей бедной, я говорю об оценках. Я был настолько подавлен, что мы узнаем не в школу, но на всю жизнь, но это только теория, на практике все наоборот. Я милая и ;;умная, у меня нет достаточно упорства и времени, жаль, что на следующий день, так мало времени! Я просто хочу, чтобы все, и погулять, и думать и учиться, и все-все! И не хватает времени ... Извините, но я уверен, что это можно преодолеть.
Моя сказка ... Мне нечего стыдиться. Вы знаете мне всего лишь пятнадцать, и я хотел бы изменить некоторые вещи, чтобы родиться заново!
Но не стоит быть пессимистом! Я знаю, что я буду делать больше хороших вещей, и все это я получаю! Если я умница, я не могу ничего делать, вы просто должны попробовать!
Может быть, это ключ к успеху.


Рецензии