збрехав

***
  Сашко Манайло живе на другому поверсі, сьомій квартирі. Ось включив нетбук. І побачив есемеску. Вона від п’ятирічної сестри Іри. Три дні тому поїхала у Австралію. В  однокласниках прислала. Пише:
 « Привіт, Сашо! Я відпочиваю у Австралії, місто Брісбен. Там де я знаходжусь зараз значно тепліше ніж на території України. Австралійське телебачення показує 18,15 градусів тепла. Сонячну погоду.
   Я учора була у зоопарку. Уперше в житті побачила кенгуру, жираф. І уперше побачила, що мавп можуть стригти на лисо.
   Я знайшла трохи австралійських друзів. Я вивчила більшу частину англійської мови! Напевно потім я із друзями буду спілкуватись по Інтернету.
                2011/12/05/18:14:56 »
 - Ех, – плозітхнув хлопчик -  Іра після завтра англійську мову виучить, а я шестірки отримую по англійській.
  А потім додов:
- Тобі теж треба щось написати.
  Зайшовши у однокласники почав повільно набирати текст.
« Привіт любо подружко! Бачу чужа країна тобі сподобалась. Я теж у перше чую, що мавпу стрижуть на лисо. Напевно ти із старшим братом.
  Хочу сказати чи ти на зимові канікули зможеш подолати вісімсот сорок три кілометри. Хотів би аби ти подалась до мене у гості. Ти же знаєш, у мене двадцятого грудня день народження. Мама хотіла це попередити учора ввечері, а не було часу.
  Приходь!
                2011/12/18:23:37»
 Проходили хвилини, та відповіді не було. Тоді Саша вирішив зробити уроки.
 Сашко Манайло – відмінник! Ну мама перевіряючи уроки у це не вірила…
 Почав вимикати техніку. Не реагує.
- Що з ним сталося? – а потім вибухнув із жаху – Я ЗЛАМАВ ІНТЕРНЕТ!!! ОЙ! ЩО Я НАКОЇВ…
 Хтось позвонив у двері. Першим додому рушить тато. Син злякався побіг відчиняти.
 Увійшов тато. Відразу заговорив:
- Можеш дати Інтернет. Мені потрібно де що зробити.
- Я спочатку зроблю свої справи – чітко говорив хлопець затуляючи екрана, аби не бачив що там робиться.
« Ось попав у халепу. – думав Саша – До десятої стерегти нетбук від тата! А як уроки?»
 Не витримав брехні. Усе серйозно розповів татові.
- Я тебе вибачаю. – підвів брови батько – Установлю новий Інтернет. Мусиш виконати покарання. Два тижні обійдешся без комп’ютерних ігор. Ти ж у мене серйозний – і відвернувся.
 Саша зрозумів – що брехати у житті не треба.


Рецензии