Мета виправдову засоби

Невпинно наближалось свято Нового року. Катя сиділа одна в своїй кімнаті в гуртожитку. Усі її сосіди збиралися їхати на свята додому у найближчі дні, або навіть завтра. Гарненькі подарунки, солодощі, сяючі усмішки рідних, святковий стіл та прибрана ялинка чекали на них там.
     Та Катя навіть не збиралася їхати додому на свята, її стосунки з мамою були, м;яко кажучи, не теплими, батько помер, а після розлучення батьків, вона геть забула хто такі бабуся та дідусь.
      Вона плакала, хоча ніколи не вважала себе нюнею. Та зараз у неї на це була одна велижезна причина – вона не має грошей.щоб досягнути такої бажаної мети – поїхати з коханим га гіськолижний курорт хоч на кілька днів. Більш того, у неї навіть не було грошей аби купити хоч якийсь йому подарунок під ялинку та купити святкове брання. А він уже запросив її на святкову вечерю у колі своєї родини.
      «Я маю перестати лити сльози! Я повинна переступити через себе! Я знайду гроші на цю поїздку!» - верещала несамовито на себе Катя, намагаючись підбадьорити себе.
      В коледжі вона перепитала безліч людей чи знають вони про будь-яку роботу на найближчі два дні. Та в усіх були передноворічні турботи і хвилюватися за когось іншого часу не було. Врешті вона запитала Антона – голову студентської ради. Він відповів:
      «Післязавтра мій день народження – я влаштовую вечірку в честь цього та Нового Року. Приїде безліч моїх друзів. Все це буде відбуватися у невеличкому нічному клубі. Я шукаю дівчину. Яка б танцювала го-го. Я  бачив як ти танцюєш. Але мені потрібно, щонайменьше топлес. Я гарно заплачу. Згодна»
     «Дибіл!» - шоковано, зі сльозами на очах крикнула йому Катя і побігла, ніби намагаючись втекти від Антона.
      І знову вона сиділа в кімнаті і ридала, обливаючись сльозами від невтішності свого становища. Пропозиція Антона була дійсно фінансово-вигідною, та  надно безцеремонно, образливою і була вище її життєвих принципів. Тут зателефонував коханий аби запросити ще раз на святкування Нового Року. Дівчина поклала слухавку і зрозуміла.що має погодитись. Вона звязалась з головою студради і погодилась, упевнитись, що там не буде нікого з тих кого вона знає, та уточнити стосовно вбрання та оплати…
     …Четверта ранку. Сороміцька вечірка закінчена. Катя була в таксі на шляху до гуртожитку. Одягнена у відвертий новорічний костюмчик і надзвичайно втомлена вона відчувала себе останньою поганню, але Катруся знала, що у її сумці достатньо грошей і на подорож, і на гарне вбрання для вечері. ..
     Врешті вона прийшла до нього. Такою чарівною він ще ніколи її не бачив. В її очах світилась впевненісь – завтра вони поїдуть кататися на лижах. «З наступаючим Новим Роком,коханий» - промовила дівчина і відчула його міцні,але такі ніжні обійми. Катя була на сьомому небі від щастя. Тепер вона знала значення давно відомих слів «Мета виправдовує засоби», але це залишиться її маленьким секретом. 


Рецензии