Знаеш?

Знаєш,
а я так чекаю на твiй телефонний дзвiночок
й у кiмнатi душi вiд болю шукаю куточок
той, де пам'ять вже мертва чи навіки зiтерта -
вона ж надсилае про тебе листи у конвертах.

Знаеш,
я їх зберiгаю усi тут, на сподi, в гарячому серцi,
і плачу над ними вiч-на-вiч лише у гримерцi,
бо знаю про змiст - невідкриті цiлую конверти,
мовчати умiю як ти, бо вiдверто я вперта.

Знаеш,
а вiтер сьогоднi пiвнiчний, зимовий, колючий.
з нетерпінням чекаю, коли душу мою ти вiдмучиш.
не любиш мене, анi Господа Бога, улесливий юдо,
от з’явиться в мене дитина -  про тебе забуду.

2011


настроєве..)))


Рецензии
Зізнаюся, мені важко сприймати вірші українською мовою, тому я перечитую кілька разів:
перший раз - як вітання з тобой, другий - як ковток твоєї поезії, а третій - занурення у твої почуття.

Цей вірш зображує складний настрій, ти правильно написала у кінці: "настроєве".

Відчуваю тебе тут напруженою та закоханою.
Чого більше - напруги чи кохання - не можу сказати. Але впертості - більш за все)

Мені подобаються твої, Маріанно, порівняння та метафори.
Іх ти створюєш досконало, люблю їх вишукувати та смакувати під час читання)

Тереза Пушинская   30.01.2012 00:02     Заявить о нарушении