Снiгова королева

Я тебе шукав не для розлуки,
Я тобою марив стільки літ!
Ухопив просвітлену за руки,
А любов крихка така, як лід.

Котиться по небу сонця жолудь,
Молиться на літо мокрий світ.
Хочеться не рухатись по колу –
Вирватись у зоряний політ.

Але крила зв’язані канатом,
На ногах кайдани, ланцюги…
Не навчився лаятися матом,

А потрібно… Долі-вороги
Поєднали, ніби для розбрату,
І кохання в муку одягли.

24.12.11




фото автора


Рецензии
Я тебя искал не для разлуки,
Я тобою бредил столько лет!
Ухватил пресветлую за руки,
А любовь хрупка, как этот лед.

Желудь солнца катится по сини ,
Молится на лето мокрый мир.
Хочется так вырваться отныне -
В млечности полуночный эфир.

Только крылья связаны канатом,
На ногах как гири кандалы.
Я не научусь ругаться матом,

Хоть и нужно. Судьбы, как враги
Нас соединили для раздора,
А любовь на муки обрекли..

Анна Дудка   24.12.2011 21:31     Заявить о нарушении
Другий варіант мені більше подобається.
Дякую знову і знову, шановна Анно Михайлівно.

Василь Кузан   24.12.2011 21:29   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.