Танцювальна

Ви мені скажіте, куме,
Ви чого ж такий угрюмий?
Може, давлять сапоги,
Може, тиснуть вороги?

Не чіпайте мене, куме,
Обліпили мене думи.
Відійдіть за огорожу,
Щоб не бачить Вашу рожу.

Не дивіться в мене, куме,
Краще нюхайте парфуми.
Може й страшний я такий,
Але ж я не голубий.

Ви, куме, вже напились.
Краще б богу помолились,
Краще б з`їли огірка,
Чи сплясали гопака.

Кажуть, їздили Ви, куме,
У відрядження, у Суми,
Притягли відтіль заліза
Скільки в "Жигулі" не влізе?

Ох, тяжка в мене робота:
Тхне бензином аж із рота.
Притомився, наче дівка -
Покупаю вантажівку.

Де ж Ви, куме, того дня
Напилися, як свиня?
Кажуть, вночі Ви не спали,
Все до жінки приставали?

Куме, Ви така зараза,
Ми ж пили із Вами разом.
А пили ми валідол,
Бо дивилися футбол.

Куме, гей! Пішли до столу.
Може зробимо прикола?
Всю горілку розіп`єм,
А туди води нал`єм!

Тільки, куме, осторожно,
Бо, мені здається, можно
Вже горілку доставать,
Та й по чарках розливать.

Кум, на Вас шкарпетки модні,
Може, свято в Вас сьогодні?
Розцвіли, неначе дівка,
Мабуть, дали Вам готівку?

Собираюсь помирати,
Скоро сам не зможу встати.
Ледь не грюкнувся зі стула,
Бо вже сорок нам минуло.

Досить кицькой забавлятись,
Вам би в ляльки ще ігратись.
Ви ще юний чоловік -
Сорок років - це не вік!

Вип`єм та потанцюєм,
Потім діток відлупцюєм,
Потім жінок проженем
І оп`ять гулять почнем!

1999 г.


Рецензии