Творець

А почуття вже зародилося. Росте
Його маленька копія під серцем.
Чи плід його... Чи наслідок? Але
Ти став творцем!
Тому оце
Буденне, дріб’язкове, поверхневе
Лишається за кадром. Є лице
Майбутнього, щасливого, земного…
Я до знемоги
Думаю про це
І пробую себе відчути богом,
Якому залишилося лише
Вдихнути дух у бездиханне тіло,
В не тіло ще,
А глиняне слівце.

Передчуття, цікавість, насторога
Наповнюють чекання до нестям.
Десь там твоя залюблена барлога
Казково так
Приховує райце.

Я думаю, що Бог також не зразу
Себе міг усвідомити творцем.

08.01.12


Рецензии
"Я думаю, що Бог також не зразу
Себе міг усвідомити творцем."

Цікава точка зору, хоча і суперечить Святому Письму.

З повагою

Николай Синицкий   27.01.2012 10:58     Заявить о нарушении
Дякую.
Але я думаю, що не так уже і суперечить. Там же написано, що Бог почав створювати світ, бо йому було нудно. Він експерементував і не знав, що у нього вийде. Тобто - творцем усвідомив себе у процесі творення. Я так думаю.

Василь Кузан   27.01.2012 12:48   Заявить о нарушении