когда это я так относилась к мужской части вселенн

Невже я знову пишу?Невже я зараз стою перед дзеркалом і дивлюсь на себе, насправді не бачачи себе?Невже я думаю, не знаючи про що? Невже я живу не знаючи навіщо?Невже я намагаюсь щось знайти, але сама не знаю що? Невже я хочу бути іншою, не знаючи що саме хочу поміняти?
Я путаюсь і не знаю,що? Насправді я зараз маю вчити слова, але мені не дуже добре і я сходжу з розуму по різних причинах. Я відчуваю щось, іноді мені здається що я не відчуваю зовсім нічого. Зовсім. Зовсім не відчуваю нічого, коли маю злитись чи ображатись. Я хочу зробити щось…не «щось», а написати щось хороше і не банальне, але…якщо скажу що «не можу»,це буде глупо і не правда, мабуть, я можу просто щось завжди заважає…я сама собі заважаю мабуть…я знову слухаю lifehouse і думаю навіщо?чому? і як?
Я поїхала додому, і там протягом двох днів я відчувала себе в безпеці і це було чудово…Потім зранку, коли я вже від’їжджала я подивилась на постіль, де спала…це було не моє ліжко…моє ліжко заняте…це вже не мій дім…це все ще мій куточок, але дім, який ніколи більше не стане моїм, не буде моєю і моя кімната. Вона настільки мені дорога і цей дім дуже дорогий моєму серцю, але я непомітно його покидаю, покидаю назавжди…тепер я тільки гість і більше ніхто. Жаль, що так сталось. Жаль,що кожна дитина покидає свій дім. Жаль, що цього не можна якось уникнути. Батькам важко, але мені не простіше. Мало того що я сумую, в мені є такі почуття яких я не розумію. Почуття, які я ніколи не зможу описати.
Мені здається що я розкриваюсь, або ще більше закриваюсь. Так я написала йому. Він насправді мене кохає, чи це мій маразматичний мозок цього хоче?Я думаю, що так воно і є. В нього сильні почуття до мене. Жаль, що нормально виразити він їх не може. Не те щоб я в настрої для кохання, зовсім не в настрої, просто цікаво було б. Він хороший хлопець.
Bad guys screw you, good guys screw you
Сказала одна з дівчат в «Секс і місто», правда життя. Але все одно ж будеш з одним із них, і не думаю, що тут вибір принциповий. До біса принципи, до біса кохання, я за жіноче становлення, за “reach your potential” from Two weeks notice. Я за це, а за що ви? Я не проти кохання, зрозумійте правильно. Я просто «не за». Вони хочуть влади, сексу і …і грошей. Їм на нас все одно. Вони егоїстичні ідіоти, які мають фантазію хіба що на сексуальні штучки і більше нічого…вони придурки, хоча є і хороші, а в них іноді більше поганого ніж в поганих. От таке наше сумне життя з тупими ідіотами як вони.


Рецензии