Де ж воно - Щастя

;Життя.... летить , біжить... і чомусь постійно повз...
Ми намагаємся його вхопити, втримати... або  зачепитись за нього.. Але ж ми просто забуваємо, що воно наше, і в наших руках...
Боже... де Він зараз, з ким? хто поряд???
Кохання, воно приходить раптово і завжди тоді, коли ми не чекаємо...
Я люблю тебе- дивно... але я дійсно люблю тебе...
Ти так раптово увірвався в моє життя - чи може я у твоє... ми разом втікали.. і втікли в....
ти був поряд, ти засинав обіймаючи мене, а я прокидалась цілуючи тебе...
ти як повітря, ти як.... ти як, а як ти?
Чи кохав ти? чи хотів назавжди? чи були твої поцілунки - назавжди???
ні - ні... мовчи, мені не треба відповіді, я знаю... все знаю
Я відчувала...
Я й досі відчуваю... за десятки кілометрів я відчуваю твій подих... відчуваю твоє хвилювання,
і я знаю... Коханий - знаю...
І моє кохання проти усього світу, воно буде з тобою куди б ти не поїхав...
сотні, тисячі кілометрів не заберуть тебе у мене, бо ти мій... Ти мій...
Твої зелені очі, твої ніжні руки, і твої губи... твої обійми... твоє сердце
усе у мене...
Де ж воно щастя...?
Я знаю де!!!!
Знаю...
Ти ти і є моє - МОЄ ЩАСТЯ!!!


Рецензии