Пасажир попутний...

Я хотіла з тобою пограти у ... шахи
І бути веселим чортиком із табакерки,
Я хотіла б на тебе добряче нагнати страху
І ділитися останньою смачною цукеркою.

Я хотіла з тобою ще... Дуже б хотіла
Пограти у доміно або нарди, шашки чи джокер.
Прокинулася б у мені підступниця Даліла
У тобі – справжній сучасний Самсон – хакер.

Я хотіла б з тобою не тільки кохатися -
Говорити про мрії, натхнення, погоду,
Філософствувати про життя, всміхатися
Тобі, але ти мене позбавляєш такої нагоди.

Мене убивають наші короткі зустрічі
Телефонні розмови чи "абонент недоступний".
Дивиться правда мені у душу, у серце, у вічі:
Невже в моєму житті ти пасажир попутний?

2012


Рецензии
Марианна, здравствуй!
Ты не изменяешь своему стилю.
Всегда царапаешь стенки сердца - свои и читателя.
Два первых куплета очень оригинальны,
особенно чертик из табакерки меня изумил.
Также считаю непревзойденной находкой вот эту строку:
"У тобі – справжній сучасний Самсон – хакер."

Я даже не пишу отзыв на украинском, не хватит лексики)
Стала забывать твой язык(
Хочется отметить и название стихотворения, которое олицетворяет весь смысл.

Зараз спробую щось написати) Особисте.
Сподіваюся, що в тебе все гаразд, ти вже вдома,
і нове життя триває у тобі...
Дай знати!

Тереза Пушинская   13.01.2012 00:53     Заявить о нарушении
Спасибі, дорога Тетянко! твою рецку ще вчора вночі побачила, але важко було мені відписувати з мобільного. І дуже, до речі, зраділа твоїй присутності на моїй поезії!!!!!!!!)))
Справи в мене добре: лялька росте!)) І я вже вдома! Дякую тобі, що не забуваєш про мене. Як твоя книга? Ти будеш робити презентацію?

Марианна Марианна   13.01.2012 14:55   Заявить о нарушении
Ой, как хорошо, что у тебя все в порядке, Марианна!
Книга еще не издана, мы ее проектируем.
Это долгий процесс.
Будь здоровой и сильной, Марианна!

Тереза Пушинская   13.01.2012 18:21   Заявить о нарушении
Марианна спасибо тебе большое за ссылку на мою страницу, указанную в твоем резюме.
Неожиданный сюрприз.
И мне приятно, что мои избранные авторы становятся твоими)
Значит, я невольно помогаю тебе находить их)

Тереза Пушинская   19.01.2012 02:50   Заявить о нарушении
Привітик!. Танюша, будь ласка, підкажи мені одну річ: у мене на стихи ру зовсім випадково одна мадам потрапила у вибрані автори. Я хочу її видалити, але не знаю, як це зробити. Стосовно твоїх вибраних авторів, відповідаю: мені здається, що наші смаки співпадають: бо ті, хто в тебе є, кого я прочитала, припали до душі. Правда, не всіх твоїх ще вибраних авторів перечитала. А за посилання на моїй стор не дякуй, бо це само собою. Мені хто подобається сильно, той у серці моєму. Просто хотіла вас усіх трьох виділити з - поміж інших.

Марианна Марианна   19.01.2012 11:49   Заявить о нарушении
Я вже зрозуміла: просто видадяєш зі списку вибраних логін автора - і все!
До речі, як у тебе справи?

Марианна Марианна   19.01.2012 11:56   Заявить о нарушении
Да, ты догадалась, как это делать)
Я по поводу избранных.

Тут не расскажешь о делах. Вот книгу мне мой избранный выслал.
Я сделала об этом запись в Дневнике.
Надеюсь с тобой встретиться на вечере поэта и многое обсудить)

Тереза Пушинская   19.01.2012 13:29   Заявить о нарушении
окей. зустрінемося. вечір буде в центральній бібліотеці. ти ходиш на ці літвечори?

Марианна Марианна   19.01.2012 14:00   Заявить о нарушении
Не хожу, но ради тебя приду...

Тереза Пушинская   19.01.2012 14:28   Заявить о нарушении