При днуйтесь до гри

***
- Добрий день усім!
  Так вітається екскурсовод екскурсоводного автобусу.
- Ми від’їжджаємо до Сімферополя. Наш автобус дуже поспішає, адже Волинь і Крим  різні краї, різні люди та різні захоплення.  А за пам’ятайте  їхати і слухати лекції про населені пункти скучно. І краще всього… запропонуйте якусь гру.
  Всі пасажири загомоніли. Піднялась чиясь рука.
- Cлова!
- Ну добре, хай буде. Я - ЕКСКУРСОВОД. 
- ДОРОГА.
- А хто ви?
- Борис Сергійович.
- Чудово по вашому Борисе Сергійовиче – загомоніла жінка екскурсовод. А потім додала:
- А хто придумає слово на літеру А?
   Мовчанка.
- І хто ж ви?
   Жіночка гарно, тоненьким голоском загомоніла.
- Мене звати Мила.  А мої діти мене мало не називають МІЛКА. Ну хоча мені треба  сказати слово на літеру А. Тоді, будь ласка. АДІДАС.
- Оплески! Ваш чоловік… таку красуню полюбив.
- Ну, нажаль у мене… не має чоловіка.
   У цей момент чоловіків з восьмеро вдушились із Милою в одне сидіння. І почали цілувати і просити холостячку заміж.
   А уявіть любі читачі.  Як би скласти спеціальну рекламу про цю майже одиноку холостячку.  Напевно прийдеться мати сотні чоловіків.  А уявіть яка радість охопить дітей коли вдома для них з’являться сотні тат. Їх так багато, що по мільйони раз питай як їх звати.
   Для дітей це чудовий сон, а для жінки. Їх так багато що навіть при великому ділі зайнятись їм нічим. А тут красива жінка розумна, і візьме вона тільки одного чоловіка.
   Переключились на інше. Ну, на очах нашого оповідання написано « ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО ГРИ», тому повернемсь до попередньої теми.
- Хтось має придумати слово на літеру С. Думаємо!
- СЕЛО.
- І ви…
- Денис Жорданов. Приїхав із Оренбурга. Прoживаю в Україні чотири роки.
- Гаразд, тоді слово на букву О.
  Усі роздумали всі варіанти. І піднялось сімнадцять рук.
- ОКО!
- ОЛЕНЬ.
- ОКРІП.
- ОКАЗІЯ!
- Скільки варіантів! Ну, відповів той, хто сказав ОКРІП. Бо він перший підняв руку. На П!
- ПОЛЯНА! І я є із Китая. Моє прізвище Дзинь. Місто Ченду. У вас страшенно важка мова, говорю!
- Почекайте! На А ми вже говорили. А не говорили ми на Н? Які варіанти?
- НОСОРІГ! – бабуся далі говорила – Я з Іспанії. Приїхала відпочити. Ну, я вирішила подивитись спочатку волинські  края, а потім кримські.
- Звучить мило!  І що запропонуєте на літеру Г?
- Я Василь. ГЕОМЕТРІЯ.
- І хто скаже слово на Я?
- Село ЯМИЧІ.
   Головна зазирнула на годинник.
- Ми зупиняємось на туристичній базі. Добре провели час до обіду. Уже o пів на другу. О третій виїдем, а о п’яті продовжимо гру. Виходимо! Беремо сумки з харчами.
 


Рецензии