Колискова для Любчика

Спи, маленький Любчику, спи малий козаче,
Плаче мама віршами – стразами, неначе.
Плаче батько римами, плаче рідний край –
Ти у снах, мій Любчику, швидше виростай.

Люлі-люлі, Любчику,
Люлі, синку мій,
Виростай опришком і
Плакати не смій.

Хай сумління батьківські встануть із колін,
Бо без цього, синку мій, не діждемо змін,
Спи маленький хлопчику, у казковім сні
Хай тобі ввижаються далі осяйні.

Люлі-люлі, Любчику,
Люлі, синку мій,
Виростай мужчиною –
Плакати не смій.

Спи, маленький Любчику, вільним завжди будь,
Мудрістю і правдою подолаєш путь,
Вірним сином нації, гордістю для мами
Виростай, синочку мій – будьмо козаками!

Люлі-люлі, Любчику,
Люлі, синку мій,
Про недолю батьківську
Плакати не смій.

Спи, маленький Любчику, спи малий козаче,
Я тебе окриленим бачу вже, неначе.
Бачу як смієшся ти на баскім коні,
І приносиш усмішку мамі і мені.

Люлі-люлі, Любчику,
Люлі, синку мій,
Про майбутнє з нами ти
Плакати не смій!

26.01.12


Рецензии
Любомир! І цим все сказано! Не всі імена несуть миттєве розтлумачення!

Гарна колискова!


Цей - маленький, зачіску не замовляв, мій онук в шість років "став в позу": "Хочу "оселедця"!" і край!
Мама пручалася, але підкорилася. І він, заходячи до приміщення, гордо задирав голову і знімав шапку. Для тих, хто ще не бачив, завжди був спочатку легенький шок - в Одесі, десь 1998 рік... ☺

Татьяна Столяренко-Малярчук   27.01.2012 14:33     Заявить о нарушении
Молодець малий. Справжнім козаком буде!

Василь Кузан   20.02.2012 00:07   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.