Три цветка моего сердца

ТРИ КВІТКИ МОГО СЕРЦЯ      Мініатюра на українській мові

Ніжність…Доброта… Любов! Три квітки  мого серця! Якби міг - зігрів би цілий світ своєю ніжністю – он  він який широкий, розкинувся до далеких Галактик…та тепла душі людської йому мабуть не вистачає…
Ніжність постає переді мною чудовою рожевою лілеєю – квіткою, яка живе у серці кожного, її подих має цілющу силу, це – панацея  від усіх хвороб людських. Коли я ніжно торкаюсь руки рідної людини,обережно пригортаю до себе маленьку дитину, розмовляю з Богом у церкві, я відчуваю як моє серце сповнюється ніжним теплом, любов’ю до всього світу і людей.
Якщо ніжність уособлює у собі риси чудовї рожевої лілеї, то її супутниця – доброта постає переді мною вогнезаймистим червоним маком, який палахкотить у серці щиро і самовіддано. Справжнє добро не потребує заохочень, закликів, подяк - воно само знає свій шлях до істини і гармонії.
Любов – стихія…вона захоплює тебе і несе мов бурхливий потік і ти пірнаєш у нього цілком, з головою… Кохання до нестями,щира  любов –  це троянда, яка вабить зір своїми пелюстками, квітка увічнена поетами всіх часів і народів. Троянда -  символ любові, уособлення ніжності, і той , хто її дарує, неодмінно відчуває ніжність до коханої людини, відчуває бажання творити добро.
        Три сестри – три квітки нерозривно переплелися у моєму серці і сповнюють мене радістю життя. У моєму серці живе рожева лілея,ніжністю якої я хотів би зігріти весь світ.  Її сестра – квітка червоного маку палахкотить чудовою зіркою доброти, а троянда - ця неперевершена королева квітів, символізує любов до життя, щире і самовіддане кохання до рідної людини.


Рецензии