Сумн т дн

Сумні ті дні,сумні ті ночі,
Коли не бачу твої очі.
Це не життя,а існування.
Години сповнені чекання…
Бажаю бути там де ти
Бажаю відчувати,чути.
В  тобі я бачу  свою долю.
Життя щасливе і без болю.
Але чому?Чому мовчу, якщо питаєш…
Мабуть, ти ще не зовсім мене знаєш.
Як можеш розуміти,коли сама не розумію.
Прошу,будь поруч. Я зумію.
Чому зима в душі лютує?…
А я не сплю, лише сумую…
В моїй душі все не на місці…
Хоча…А що я можу в цьому віці?
Тіло роздирають дивні почуття.
Невідомі,нові,небесні відчуття…
Не справляюся, а часом  і боюся…
Але повір, як можу з цим борюся.
Я вже твоя. Та ще не дуже  вмію .
Знав би ти, як сильно про це я мрію…
Забути світ навколо. Забути все і всіх.
І кожного дня чути лише твій сміх…
Проти нас грає сильний суперник-час.
Та ми  сильніші, адже все інше за нас.
Попереду ще цілі роки самоти…
Головне,я знаю, що кохання моє саме ти.
А поки…Сумні ті дні,сумні ті ночі…
Коли не бачу твої очі…


Рецензии