***

 - Дивись, як гарно витанцьовує дим над аромапаличкою!!! Давай, ми теж з тобой станемо такими паличками? Ми будемо божевільні, наш дим приваблюватиме всіх і в нас буде занадто коротке життя, щоб зробити помилку. Давай спробуємо! Це ж так просто!
Я обираю собі запах жасміну. А ким ти будеш, любий?

 - Чимось гірким

 - Чому?

 - Бо життя таке ж гірке. І, взагалі, я не розумію про що ми говоримо.

 - Я про те, що чому б нам не стати аромапаличками. Це ж кльово

 - Ти з'їхала з глузду

 - Ні, просто в мене багата уява.

 - Пробач, але я не розумію, що я повинен робити.

 - Тобто, ти згоден? Добре. Для початку, запалимо цигарки та будемо шалено танцювати імітуючи дим. Або просто стоятимемо, випускаючи дим через ніс, неначе дракони.

 - Я в такі ігри не граю. Все, мала, мені потрібно на роботу.

 - Я сама не буду аромапаличкою!

 - То не будь.

 - А я хочу.

 - Тебе не можливо зрозуміти. Хочеш бути - будь, не хочеш - тебе ніхто примушувати не буде!

 - Добре. Не буду. З тобою. Буду вільною та незалежною аромапаличкою. Прощавай.

 - Ти здуріла?!

 - Я давно вже глузд втратила. Мені з тобою нормальним не місце...


Рецензии