Пегас

 Чи наснилось мені, чи насправді,
 Тільки згадую я увесь час:
 Якось в березні,  може, у травні,
 Завітав до нас в гості Пегас.

 І ніхто, окрім мене не бачив,
 ( ой, який же відчула я страх!)
 Коли раптом в кімнату потрапив
 Чи то кінь велетенський, чи птах.

 Був багато за мене він вищим,
 Глянув скоса і в груди дихнув…
 Я сумлінно записую вірші,
 Лиш  побачу, що він промайнув.

 І старанно дотримуюсь рими,
 Є зі мною блокнотик весь час!
 Та стають всі хвилини сумними,
 Як  надовго зникає Пегас.

 Я усюди його виглядаю,
 Покидає натхнення мене.
 І з таким нетерпінням чекаю,
 Коли знову він десь промайне!

 Чоловік не ревнує і каже,
 Що його не турбує цей жах.
 Ось зустріне його, то побачить:
 Чи насправді то кінь, а чи птах?!


Рецензии
Очень запало ваше стихотворение! Нескоглько раз перечитывала. И вот, что получилось: http://www.proza.ru/2012/06/08/86

Елена Насёк   08.06.2012 01:06     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.