Far away from Ukraine. Частина 7

Байдужість.

Волосяна цибулина. Волосся живе вісім років. Цикл життя волосся, після якого народжується нове-так і є вісім років- цикл твого життя на одному місці. Після цього часу нитка волосяна знову починає рости, і тим самим має твоя постійна тяга до зміни місць- наукове обгрунтовання, і навіть, я б сказав, має під собою фізіологічний, я б навіть сказав, антропологічне пояснення. Всі розгадки і відповіді на всі поставлені питання всї в природі людини. Людина -такий же ресурс як надра, в чому -невичерпне, в чому- то національне багатство,  ключовий ресурс. Що життя людини? Що до людськіх якостей, незбагненно те, що може зробити людина, обдарована лояльною до неi природою геніальністю або залізної волею. Як підпорядкувати собі ситуацію, або вичавлювати з каменю воду, або мати стоїчне терпіння- перемагати всі мінливості долі, або мати хоч якусь номінальну цінність?

Всі заморочки з цивільного кодексу розкидані по дрібницях нашого життя. Сервітут-право посидіти на нижній полиці, якщо займаєш верхню. Посидіти певний час до відбою, поки не погасять світло. Потім коли приймаєш їжу- тебе пустять, і так доброзичливо посунуть свої страви і напої в бік.

Я їхав і думав: чи правильно ми брали дійсність і обставини, або це все особливості нашого спотвореного сприйняття, і неправильні оцінки доказової бази. Слідства невірно почутих слів і не почутих слів подяки з -за яких хтось пробурчав їх собі за ніс, від природного почуття сорому, а ти звинувачуєш весь рід людський в невдячності. Справа не в тому давали чи ми перш або в подальшому всього оточуючого нас справедливі або незаслужені оцінки.

Такі аматорські- аматорські заморочки- життя чекає в тoбi бачити простачка -любителя, що не жив толком, а так- просто пробував життя- збирав матеріал, вислуховував думки- намагався продати дорожче себе. Не бачив нікого крутіше себе -ставив інших - намагаючись набити собі цінник, що -то вдавав з себе, що можна було авансом дати звання "заслуженого будівельника країни " і чим заслужив таку почесну нагороду?

Коли приїхавши одного разу в Москву, не маючи дрібних грошей, і намагаючись їх розміняти в попутників для придбання жетонів на вході в підземку -метро Павелецького вокзалу, де завжди серпантини кілометрові черги не доступних обчислення багатоголової людської гусениці дихають один одному в поліровані потилиці- адже я кожному заглядав в очі, всім кому можна, хто не боявся, хто не соромився, хто не відводив очей- кому можна розміняти навіть з почуття довіри, який мав до них сам. Хто мені дасть гарантію-що вони самі-не шахраї? Я звернувся до всіх -все залишалися байдужими, навіть не дивилися в мою сторону, як ніби я побирався. Стояв затримавшись- деякі, найбільш співчутливі негативно качали головою, що хотів вигукнути: "люди, ну, зрозуміло, що стали глухі і байдужі, але покажіть мені, покажіть, що ви живі, хоча б подайте голос, хоч би мені "ні!" у відповідь". Ходив би з дзеркальцем- прикладав б до кожного до ніздрями носа і рота, щоб спостерігати запітніло скельце чи ні. Так особи настільки скам'яніли, що немає ніякої участі, кудись дивляться в бік, або крізь мене- "їм це не треба" -їм це нецікаво. ЇХ не стосується.


Рецензии