Так хочу я...

Так хочу я забути твої очі,
Що дарували біль мені не раз,
Що так любили, розбудивши серед ночі,
Облити магмою гнітючих фраз.
Так хочу я забрати своє серце
Із клітки, у яку його закрив,
Та залишилось лиш маленьке скельце
З того, що на мільйон шматочків ти розбив.
Так хочу я звільнити своє тіло
Від пам'яті твоїх палких обійм,
Але, занато сильно вже воно хотіло
Горіти і навік залишитись твоїм.
Так хочу я очистити свій розум
Від мрій безглуздих, що і досі там,
Та все частіше поринаю я у роздум
І розумію, що екзамен цей не здам.
Так хочу я примусити тебе відчути
Всю велич і могутність моїх почуттів.
Нажаль, не зможеш ти їх осягнути,
Як корабель не може вимірять морів.
Так хочу я не бачити тебе з собою поруч
Коли дивлюсь у дзеркало живе,
Та з трепетом я обертаюся праворуч
В надії, що твій образ оживе.
Так хочу я... Але тебе немає поряд
І, ніби, розумію, що повинно бути так:
У серці бережу твій хижий погляд,
А на губах моїх застиг цілунків смак...


                24.12.2007


Рецензии