Четверт двер

ОЛЕГ КРАВЦОВ - http://proza.ru/avtor/kenigzberg - ТРЕТЬЕ МЕСТО В КОНКУРСЕ «ЛЮБОВЬ И ЖИЗНЬ» ПРОИЗВЕДЕНИЙ НА УКРАИНСКОМ ЯЗЫКЕ МЕЖДУНАРОДНОГО ФОНДА ВЕЛИКИЙ СТРАННИК МОЛОДЫМ


Четверті двері

"Поздоровляю себе з дивно гіркою долею". Іосиф Бродський.   

Єва була ізгоєм, одинаком. Суспільство не приймало її, а вона не приймала суспільство. Я був таким же – такий же ізгой. Після довгих страждань і поневірянь ми – два неабияк пошарпаних долею людини, знайшли один одного. І тепер я розумію, що воно те коштувало.  Ми приліпилися як дійсний муж і дружина. Ніхто нам став не потрібний і ми повели самітницький спосіб життя. Найдурнішими на світі речами вважали дві дії:   

1. Відкрити двері.

2. Зняти телефонну трубку.

Тому двері нікому не відкривали, а на телефонні дзвінки не відповідали. Якщо щось було потрібне від зовнішнього світу, самі знаходили тих, хто потрібний.

Вхідні двері я зашив звукоізоляційним матеріалом, а для вікон змайстрував внутрішні віконниці. У темний час, коли запалювали світло, наші вікна виглядали як нежитлові. Ми хотіли зникнути від всіх – і зникли.

З боку сходового майданчика я вмонтував  електронне очко. Забавно було спостерігати на моніторі, як той, що прийшов довго дзвонив, нервував, прикладав вухо до дверей. Нічого не добившись - вирушав ні з чим. Особливо наполегливі обходили будинок і пильно вдивлялися в наші вікна. Проте - безрезультатно.

Гроші для насущних потреб були, та їх багато і не потрібне. За покупками ходили вночі - до цілодобового супермаркету. Основні контакти із зовнішнім світом підтримували через матір Єви.  Вона служила фільтром між нами і ними (зовнішнім світом). На відміну від нас (ми неговіркі по своїй натурі),  мати Єви - добра товариська базіка. Всякий, що шукає нас, у результаті виходив на неї. Вона пояснювала, що ми виїхали на роботу до Північної Африки, і випитувала, хто дзвонить і що від нас йому треба. Інформацію передавала нам. Найчастіше (завжди), дзвінки були порожні і не заслуговували на увагу.

Інколи ми виходили в світ. Бродили по нічному місту, споглядали зірки, або річку з моста.   

Весь останній час  вдавалися до розглядування стіни.  Окрім того, що в ній взагалі було багато цікавого, шукали двері. Інколи сміялися, багато займалися Любов'ю. Але, більше мовчали, просто раділи.

 Я – радів, що є вона. Вона – раділа, що є я. Ось така ось оголена Любов без домішок.   

Роздивляючись стіну, я вигадував вірші. Але не читав їй – вона читала сама і посміхалася мені. Вона ж переносила на полотно те, що бачила в стіні - я дуже любив ці малюнки.

Єва ходила по квартирі голою, і часто була забруднена фарбами - це шалено подобалося мені. Я ж розгулював в шортах - з естетичних міркувань.

Приблизно на третій рік такий ось аськези про нас абсолютно забули, і не дратували вже ні телефонними дзвінками, ні дверними. Та і Евіной матері дзвонити перестали – нікому ми не потрібні сталі на всьому світі білому.

Їли все менше. М'яса не було в будинку давно, і не те щоб ми відмовилися – ні, просто не хотілося.

По моїх дурних академічних розрахунках (я колись був математиком), ДВЕРІ повинні були з'явитися приблизно на двадцятому році. Проте вони з'явилися набагато раніше. Вважаю Любов прискорила процес. Любов потягнулася до Любові. Любов з'єдналася з Любов'ю. Любов влилася в Любов.

Першим побачив я. Спочатку з'явилася пляма. Коли протер очі, вже зміг розгледіти сповна виразно, що це - саме двері, і ні що інше. Незвичайно красивi, покритi орнаментом, що світиться, і узорами; кольору швидше жовтого, вони переливалися  тисячами відтінків і мерехтіли. Двері виглядали на тлі шпалер так само, як виглядав би діамант "Куллінан-1", що прикрашає британський скіпетр, - в іржавій залізній бочці.

- Єва!- заворожено покликав я. Єва вийшла з кухні.

- Двері, - лише і змогла виголосити вона, зронивши піднос з фруктами.

Не відводячи погляду від дверей, вона сіла поруч і узяла мою руку. Здивовані, захоплені, ми злилися в довгому і пристрасному поцілунку. Я тоді вперше відчув, що ми з Євою вже і самі мерехтимо і переливаємося, як і двері.

- Увійдемо?- запропонувала вона, насилу відірвавшись від моїх губ.

Я встав і, наблизившись, відчув, що від дверей виходить енергія, яка мені здалася знайомою, – мабуть глибинній пам'яті підсвідомості ця енергія була  відома. Я перевів погляд на обличчя Єви - воно сяяло блаженним захватом.

- Ти теж відчуваєш? - здогадався я.

- О так!- Єва іскрилася і мерехтіла вже вся - від кінчиків волосся, до пальців ніг.  Вона посміхнулася.  Її посмішка перетворилася на пучок Сили, і полетіла, обдавши мене жаром чистої Любові. Я пустив в неї відповідь. Повправлявшись в пусканні посмішок і не в силах більш стримуватися, ми увійшли туди.

Ні,

Ми вийшли звідси.


Рецензии
Дивна річ.
Любов відчиняє двері у нові світи.
Відгородившись від реального світу
закоханим не залишилось місця у ньому,
вони вийшли звідси.

Ладослава Идущая   11.03.2012 12:02     Заявить о нарушении
Спасибо!
с Ув.

Олег Кравцов   31.03.2012 20:21   Заявить о нарушении