7 почуття

Знаєте, я найщасливіший. Найщасливіший в усьому цьому світі. Жоден з усіх семи мільярдів населення планети не відчує ту радість, яку відчуваю я. Це дивно, так? Як людина, що ніколи не знала смаку полуничного морозива може бути щасливою? Як вона радіє життю, якщо не розуміє всю шедевральність і розкіш парфумів Chanel No.5? А ще ж ця людина ніколи не чула сміху чи плачу, ніколи не бачила страждань та посмішок. Ніколи. Та я найщасливіший. Я вищий цього, ширший цього, глибший за це, я в цьому і поза цим. Я не думаю про їжу, адже для мене трюфелі матимуть той самий смак, як і пріле листя. Я не думаю про квіти чи ароматичні палички, адже вони для мене не мають жодного сенсу. Я не думаю, про те що я слухаю, про те, як я виглядаю. Я знаю, що споживаю їжу з найдорожчих ресторанів. Знаю що слухаю геніальну музику, приємні слова, задушевні розмови. Знаю, що маю неперевершений вигляд. Ви знову дивуєтесь, так? Звідки я можу це знати, якщо я нічого не відчуваю? Знаю, бо найщасливіший. Мої знання не базуються на дрібних,матеріальних деталях. Вони довговічніші, ніж фізико-хімічні реакції. Я найщасливіший від неї. Вона дарує мені все, що позбавила мене природа. Якось, я чув, що вона зізнавалась мені в коханні. Її слова, були такі щирі. Ненаповнені пафосними епітетами й дієприкметниковими зворотами. Вона не порівнювала своє кохання з бездонним океаном, не клялась у вірності. Такі щирі, слова, співзвучні з стуком її серця. Воно таке гучне, таке сильне, що долає глухість мого світу. А ще я бачу, як вона мене обожнює. Бачу, як закохано дивиться в мої водянисто-зелені очі, бачу, з якою ніжністю цілує мене. Бачу, як усміхається при зустрічі зі мною. Я все це бачу. Хоч я і приречений на вічну темряву, та її кохання здатне на найскладнішу операцію на очах. Її кохання дарує мені зір. Й смак. Її вуста, вони найсолодші. Трошки кислі, для бадьорості. Та вони найсмачніші. Я не знаю жодного смаку на цьому світі, та я впевнений, що лише ці вуста, що завжди посміхаються, будуть для мене ласими. Й пахне вона найкраще.
Я не маю відчуттів. Я маю кохання. Цього досить, щоб бути найщасливішим.


Рецензии