Омiрiндi озгертiп, тагдырынды тузейтiн кагидалар

Неге «Оз тагдырынды озін калай курт озгертуге болады?» атты кітап Менін Рухани устазым болды?!

1. Неге Мен біреуді кіналамаймын, сокпеймін? !
2. Неге Мен кінаны Озімнін жан дуниемнен гана іздеймін? !
3. Неге Мен біреуді сынамаймын? !
4. Неге Мен осек айтпаймын, тек кана жаксы создер айтамын? !
5. Неге Мен біреуді кундемеймін, керісінше жетістігіне куанамын? !
6. Неге Мен біреуді кызганбаймын, керісінше даріптеймін? !
7. Неге Мен сурінген сатсіздігімді, саттілікке багалаймын? !
8. Неге Мен бакыттымын? !
9. Неге Мен ойласам болды, ойлаган ойым іске бірден асады? !
10. Неге Мен біреудін жан дуниесін тонкеріп, шабытын шалкытып, журек кылын тебірентіп, киялын шарыктатамын? !
11. Неге Мен тек кана жаксы ойлар ойлап, жаксы создер айтамын? !
12. Неге Менін жаным, танім, дуние танымым табигатпен уйлесіп кеткен? !
13. Неге Мен жалган, Фани омірдегі міндетімді абыроймен аткарып журмін? !
14. Неге Менін акшам коп мынгырган баймын, даулеттімін, саулеттімін? !
15. Неге Мен суйіктімін, суйкімдімін? !
16. Неге Мен біреуді кулай, жан таніммен беріліп суйемін? !
17. Неге Мен біреудін кол жетпес асылымын, гашыгымын? !
18. Неге Мен жаксы (акемін) анамын? !
19. Неге Мен тосекте таттімін, омірде саттімін? !
20. Неге Менін денсаулыгым оте мыкты?
21. Неге Мен оз жауапкершілдігімді Озіме гана жуктеймін? !
22. Неге Мен Оз алемімді Озім гана курамын? !
23. Неге Мен Алланын суйген кулымын? !
24. Неге Мен Алланын болініп кеткен бір болшегімін? !

Осы кагидаларды жаттап, миына кашап жазып, санана сіндіріп ал! Неге? Кез келген суракка жауап бар. Сен не ойлайсын солсын! Коп адамнын ойлайтыны жамандык /негетив/. Адамнын баска жан иелерінен ерекшелігі: озінін де, баска адамнын да кунгей жагын емес, тек коленке жагын гана кореді.
Мысалы: Мен неге ауыра беремін? Менін неге жолым болмайды? Мен неге карыздармын? Мен неге жексурынмын? Мен неге кедеймін? Мен неге бакытсызбын? Мен неге сорлымын? т. б. Осындай келенсіз, кері кеткен ойлар адамнын миын кеулеп, омірлік багдарламасын Газиз жанына осылай кылып жазып койган. ГАЗИЗ ЖАНЫННЫН ерекшелігі: сенін санандагы багдарламарды, ОЙЛАГАН ОЙЛАРЫНДЫ, АЙТКАН СОЗДЕРІНДІ булжытпай іс жузіне асырады. Жогарыда жазылган кагидаларды жаттап, санана сіндіріп алганнан кейін, Газиз жанын омірлік багдарламанды жаксы жакка озгертіп, журегіннін кірін аршып, санандагы ойынды молдір кылып тазалап, сурактарына жауап беріп, жаксы калауларынды іске асырады.

Адамдар оздерінін нашар турмыста туратындыгынын жауапкершілігін мойнына алгысы келмейді. Оларга осы калыптарына біреуді, коршаган ортаны, заманды, агайын-туыстарын, акімдерді, укіметті, президентті, тіпті болмаса Жаратушыны кіналау женіл. Олар оздерінін осы жагдайларын: «мандайыма жазган тагдырдын жазуы» деп акталады, осы сенімді санасына сініріп, журектеріне уялатып алады. Осы курдымнан шыга алмайтындарына мултіксіз сенеді. Ауруга, кайыршылык пен жокшылыкка матап-шырмап койган ойларды санасынан куып, журегінен уркітіп жіберсе, санасы мен калауы біртіндеп денсаулыкка, молшылыкка, байлыкка карай бет бура бастайтынын сезбейді, білмейді.


Рецензии