Побрехеньки майже за Гоголем

Кажу я вчора Онуфрію: Баста! Треба нарешті плентатися до сусідського куреня, до гарної дівчини Наталки. Такого гопака їй відмахну, що вона аж затремтіє. А за добрий гопак добрий стіл заведений. Наталка дівчина господарська, навіть ворухнутися не встигнемо, сама миттю все організує. Борщ з рибою, вареники з грибами, ковбаска смажена домашня без ГМО, огірки хрусткі, запіканка з маком, спотикач за особливою рецептурою. Оце ми спотикнемося на 8 березня!....
А Онуфрій мені і відповідає, посміхаючись: А чи не забув ти, любий друже, що Наталка мешкає на 14-ому поверсі, і що ще за часів козака Мамая там ліфт не працює…..
Я тільки очима і блимнув: Це ж поки туди доповзеш, забудеш годі куди і прямував. Ні, 14-й поверх не для наших козаків. Та взагалі, хто його знає, хоча в неї ковбаска домашня, та чи дійсно вона не містить ГМО?


------


Сиділи ми якось доброю компанією в шинку,та я й кажу:Чули новину, що до майже моєї Наталки італійський маляр залицяється, нібито звати Леонардо….До того в неї закохався, що портрет її змалював.
Відразу кума розпатякалась: Заходила я днями до Наталки в гості, бачила цю вбогість. Наталка на портреті один в один, а в руках ….хорьок сидіть….Я аж тихенько сплюнула…..
Я рішуче рявкнув: Баста! Треба цьому Леонардо піку начистити. Хай малює з хорьками своїх італійок ….
Далі вже Онуфрій свої п’ять  копійок вставляє: «Це ще за часів, коли наші діди до Литви з походом ходили,тоді ще цей портрет з палацу якогось шляхтича поцупили. Він навіть верещав: «Хлопці! Беріть усе, що заманеться, навіть спакувати допоможу,тільки картину цю мені залиште.» Та хіба ж наших людей може щось спинити?Треба, не треба, все забрали. З того часу картина в хаті Наталки і знаходиться. А тут до батька Наталки по справах приїхав негоціант з Венеції, як побачив цей портрет, так відразу виклав пропозицію: «Куплю цей портрет у вас за будь-які гроші!» А батько Наталки тільки посміхнувся: «Це для моєї Наталки буде тепер багате придане.» Ось звідки італієць узявся….»
Тут тільки до мене дійшло: « А я ще серед вас сиджу! Це ж треба галопом до Наталки, на 14-й поверх летіти, поки на багате придане всіляких женихів не наскочило.»


Рецензии