Н. , мабуть, далеко

Неймовірно. Неймовірно, як це так відбувається, що речі, котрим ти найбільше прагнеш запобігти, просто таки проламують стіну заперечення, і вриваються у груди, мізки, печінку, пальці і навіть, інколи, нігті. Занадто сильно, занадто емоційно, але ще не так інтимно, для того щоб мовчати, і вигадувати собі нові таємниці. Писати можна абсолютно будь що. Статті, вірші, листи – залежно від характеру натхнення. Я відчуваю у ньому потребу, я шукаю, а коли воно вдаряє по мені – це несподівано, і ненароком якось починаю сама собі співчувати: чому саме зараз, чого сьогодні, не час, ще трошки почекай, будь ласкаве, натхнення. А воно не має часу, не має відчуття просторовості, не має нічого зайвого. І мені залишається лише дихати, коли воно, відлунням тисяч моїх подихів відбивається від легеневих стінок і виходить назовні. Ці реверберації натхнення не можна нічим спотворити, це щось на кшталт пробудження, яке стрімко переростає, а скоріш, спадає, до якогось експресивного відчуження, при спробі його відштовхнути. І я намагаюсь безладно зібрати до купи, і хоча б з якимось буденним сумбуром, притаманним цим незрозумілим ситуаціям, запам’ятати думки на рівні свідомості, спробувати їх вкоренити у собі, щоб потім, пізніше, взявши ручку, вилити на папері. І мене дезорієнтує недієвість цього методу. І закрадається цікава думка, що, мабуть, моя улюблена буква це «і», вона має неймовірну і не типову для інших букв властивість подовжувати речення, майже до нескінченності, вона подовжує дійсність.


Рецензии